۰ نفر

واکنش سخنگوی ناجا به خبر کشته شدن کوله‌بران

۳ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۳۸
کد خبر: 153823
واکنش سخنگوی ناجا به خبر کشته شدن کوله‌بران

سخنگوی ناجا نسبت به انتشار خبری درباره کشته شدن تعدادی ازکوله بران در سال 94 در مرزهای غربی کشور واکنش نشان داد و آن را دروغ خواند.

سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به انتشار خبری در مورد کشته تعدادی از کوله‌بران در مرزهای غربی که از سوی رسانه های خارجی مطرح شده است، گفت: این ادعا دروغی بیش نیست و در حالی منتشر شده است که تلاشهای صورت گرفته در خصوص ساماندهی کوله بران در مسیرها و چارچوبهای قانونی نشان از توجه نظام به محرومین و مقتضیات جامعه دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه وقوع چنین اتفاقی در سال 94 نیز به عیچ عنوان مورد تایید نیست، گفت: بی شک تعمد رسانه های خارجی در معرفی قاچاقچیانی که با عنوان مجعول کوله بر، مخفیانه و شبانه سعی در ورود به کشور دارند، حکایت از خواست این رسانه ها در تضعیف حریم مرزهای ایران و فراهم‌سازی زمینه برای ورود افرادی دارد که با مقاصد گوناگون فارغ از ترویج اقتصادغیررسمی وسودهای کلان تلاش برای ورود سلاح وموادمنفجره و موادمخدر در اشکال مختلف و همچنین خدشه دار کردن امنیت مثال زدنی کشورمان ایران دارند.

بر اساس متن دفتر سخنگوی ناجا منتظرالمهدی افزود: بی شک،پلیس نسبت به ورود مخفیانه و غیرقانونی هر فرد و شکستن حریم امن مرزهای کشور برخوردی قاطعانه خواهد داشت و بر سرجان و امنیت مردم هرگز مماشات نخواهد کرد.