۰ نفر

افتتاح دفتر مرکزی جدید یونیلیور در تهران

۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱
کد خبر: 153662
افتتاح دفتر مرکزی جدید یونیلیور در تهران

امروز، پل پولمن Paul Polman مدیر عامل شرکت یونیلیور طی اولین سفر خود به ایران دفتر مرکزی جدید این شرکت را در تهران افتتاح کرد.

u

یونیلیور از سال 1382 در ایران حضور داشته و با سرمایه گزاری بیش از 100 میلیون یورو در این کشور با حضور برند‌هایی مانند لیپتون، سیگنال، لوکس، داو، دامستوس و سیف فعال بوده است.

پس از اتمام مراسم افتتاحیه و ملاقات با 336 کارمند یونیلور ایران، پال پولمن، در دانشگاه تهران و برای دانشجویان این دانشگاه سخنرانی خواهد کرد.

پل پولمن اظهار داشت: « بازار ایران با توجه به پتانسیل بسیار بالا برای پیشرفت و نیز استعداد‌های جوانش، همواره از جذابیت و اهمیت خاصی برای یونیلیور برخوردار بوده و خواهد بود. هدف ما این است تا با تکیه بر یک دهه حضور خود در ایران، بر پایداری و توسعه کسب و کار و نیز سرمایه گذاری خود بیافزاییم».

شرکت یونیلیور واردات محصولات خود را به ایران در سال 1380 آغاز نمود. در سال 1382 این شرکت، بعنوان یک نهاد حقوقی با اسم «یونیلیور ایران» بطور رسمی کسب و کار خود را در ایران تنها با 5 کارمند آغاز کرد و در همان سال، کارخانه خود را در قزوین احداث نمود. خط تولید کارخانه قزوین در سال 1384 با تولید صابون لوکس فعال گردید و به دنبال تولید صابون لوکس، تولید محصولات دیگر از جمله شامپوهای سان سیلک و کلیر، خمیر‌ دندان‌های سیگنال و کلوز آپ و چای لیپتون و سیف، دامستوس آغاز شد.

امروز یونیلیور ایران 336 کارمند دارد.

202875_164

علاوه بر موارد ذکر شده باید به این موضوع نیز اشاره داشت که از سال 1393، کارخانه یونیلیور در قزوین، با هدف حمایت از محیط زیست ایران، هیچگونه زایداتی به گورستان زایدات اضافه نکرده است.