۰ نفر

ترکان:واردات ۴۰۰ میلیون دلاری کالا توسط مسافران

۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۵۱
کد خبر: 140002
ترکان:واردات ۴۰۰ میلیون دلاری کالا توسط مسافران

دبیرشورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی موضوع ثبت چند شرکت با یک شماره در مناطق آزاد را تکذیب کرد، در عین حال گفت: شرکت های بخش خصوصی دفاتری را تجهیز کرده و در این دفاتر به شرکت های تازه تاسیس در ابتدای کار یک میز اجاره می دهند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خانه ملت؛ اکبر ترکان در خصوص جولان شرکت های زیرزمینی در مناطق آزاد گفت: این موضوع که چند شرکت در مناطق آزاد با یک شماره ثبت شود؛امکان ندارد. ثبت شرکت در مناطق آزاد به سازمان ثبت شرکت ها در  مرکز متصل است و ثبت هر شرکتی در مناطق آزاد در سازمان ثبت انجام می شود. 
 وی افزود: اما یک موضوع که درمناطق آزاد رخ می دهد این است که شرکت های بخش خصوصی دفاتری را تجهیز کرده و در این دفاتر به شرکت های تازه تاسیس در ابتدای کار یک میز اجاره می دهند و این میز تا زمانی که شرکت دفتر جدیدی برای خود بگیرد، آدرس اولیه می شود. 
 دبیرشورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با تکذیب واردات بیش از نیاز به مناطق آزاد، ادامه داد: واردات کالا همراه با مسافر در مناطق آزاد 400 میلیون دلار است که مقایسه این رقم با واردات کشور و یا قاچاق نشان دهنده کذب بودن اخبار و هوچی گری رسانه ای است .