۰ نفر

محبوب‌ترین وب‌سایت‌های جهان کدامند؟

۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۱
کد خبر: 308664
محبوب‌ترین وب‌سایت‌های جهان کدامند؟

تازه‌ترین گزارش منتشر شده از محبوب‌ترین و پربازدیدترین وب سایت‌های جهان نام برده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، کاربران اینترنت در جهان که این روزها سهم بسیار بیشتری از استفاده از شبکه جهانی وب را به نام خود ثبت کرده اند، حالا به نظر می‌رسد که از برخی از وب سایت های عمومی و یا شبکه های اجتماعی استقبال بیشتری کرده اند.

جدیدترین گزارش‌ها و آمارهای بدست آمده که از سوی محققان فعال در دو موسسه تحقیقاتی سیمیلاروب و الکسا جمع آوری و منتشر شده است، نشان میدهد که سایت‌های گوگل، یوتیوب، فیسبوک، Baidu و ویکی‌پدیا به ترتیب جایگاه نخست تا پنجم فهرست پربازدید ترین و محبوب ترین وب سایت های جهان را به خود اختصاص داده اند.

بر اساس فهرستی که این دو موسسه ارائه داده اند، میتوان دریافت که هر کاربر مدت زمانی را که صرف گشت و گذار در آن را می کند به طور متوسط در یک شبانه روز در وب سایت گوگل حدود ۷ دقیقه، در یوتیوب حدود ۸ دقیقه، در فیس بوک ۹ دقیقه، در بایدو ۷ دقیقه، در ویکی پدیا حدود ۴ دقیقه، در یاهو حدود ۳ دقیقه، در توییتر ۶ دقیقه، در اینستاگرام حدود ۵ دقیقه و در آمازون حدود ۷ دقیقه است.

آمار منتشرشده از سوی GlobalWebIndex نیز نشان می‌دهند که ۹ نفر از هر ۱۰ نفر کاربر اینترنت، در هر ماه از تقریبا یک فروشگاه آنلاین بازدید می‌کند و سه‌چهارم آنها نیز در آخریک محصول را از این فروشگاههای اینترنتی خریداری می کنند.