۰ نفر

پالم بعد از مدت‌ها گوشی هوشمند تولید کرد +عکس

۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۲۱:۰۰
کد خبر: 308127
پالم بعد از مدت‌ها گوشی هوشمند تولید کرد +عکس

شرکت پالم که در گذشته گوشی های هوشمند پرطرفداری تولید می کرد، با عرضه یک گوشی هوشمند جدید که پالم نام دارد، از نو متولد شده است.

به گزارش نیواطلس، شرکت پالم که در گذشته گوشی های هوشمند پرطرفداری تولید می کرد، با عرضه یک گوشی هوشمند جدید که پالم نام دارد، از نو متولد شده است. تولید جدید پالم، یک گوشی کوچک است که امکان همگام سازی آن با گوشی اصلی شما وجود دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ابعاد این گوشی 96.6 در 50.6 در 7.4 میلیمتر و وزن آن تنها 62.5 گرم است. بنابراین ابعاد این گوشی به اندازه دو سوم گوشی های هوشمند متداول در بازار است.

نمایشگر ال سی دی 3.3 اینچی، پردازنده کوالکوم 435، 3 گیگابایت رم و باتری 800 میلی امپری از جمله دیگر ویژگی های گوشی یادشده است.

البته مزیت این گوشی یک دوربین قدرتمند 12 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی هم به صورت 8 مگاپیکسلی طراحی شده است. بهره مندی از استاندارد IP68 باعث شده تا گوشی یادشده در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاومت بالایی داشته باشند.

سیستم عامل گوشی پالم اندروید بوده و یک سیستم بازگشایی قفل با قراردادن صورت در برابر نمایشگر هم برای آن در نظر گرفته شده است.

با توجه به اینکه تایپ کردن با استفاده از این گوشی کوچک کار ساده ای نیست، پالم با دستیار صوتی گوگل اسیستنت سازگار شده تا تایپ صوتی با آن ممکن باشد. قیمت این گوشی 350 دلار است.

گوشی پالم