۰ نفر

قیمت لپ تاپ‌های سامسونگ در سایت دیوار

۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۲۱
کد خبر: 306350
قیمت لپ تاپ‌های سامسونگ در سایت دیوار

کره جنوبی، به نوعی مهد لوازم الکترونیکی جهان به حساب می‌آید و دلیل آن استقرار مرکز شرکت سامسونگ در آن است.

حالا در هر کشوری رد پایی از محصولات این کمپانی دیده می‌شود، در خانه‌های هر فردی حداقل یک تلویزیون، گوشی موبایل، یخچال یا لپ تاپ سامسونگ وجود دارد. محصولات سامسونگ نه فقط یک بار، که چندین بار در دست چندین نفر مورد استفاده قرار می‌گیرد. چگونه؟ مثلا در سایت دیوار لپ تاپ دست دوم سامسونگ در حدود 50 آگهی خورده است و روزانه نیز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. در ادامه، مختصری از این آگهی‌ها را بررسی خواهیم کرد.

کمتر از یک میلیون تومان

لپ تاپ سامسونگ مدل NP-N150، با صفحه نمایش 9 اینچی و فوق العاده سبک، با مشخصاتی از قبیل رم یک گیگ، حافظه داخلی یک گیگابایتی و پردازنده اینتل به همراه کیف مخصوص در سایت دیوار 800 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این لپ تاپ برای استفاده‌های شخصی گزینه فوق‌العاده ایده‌آلی مطرح می‌شود‌. در آگهی دیگری مدل پلاس این لپ تاپ، با کلیه لوازم جانبی‌اش به قیمت 850 هزار تومان به فروش می‌رسد.

یک تا یک میلیون و پانصد هزار تومان

N210 plus 10 اینچی سامسونگ از جمله نمونه‌هایی است که در قسمت لپ تاپ دست دوم سامسونگ سایت دیوار با بازه قیمت یک تا یک میلیون و نیم به چشم می‌خورد. عمر باتری این لپ تاپ 10 ساعت، سیستم عامل آن ویندوز 7 و رنگ آن مشکی است. همچنین صفحه نمایش 10.1 اینچی N210 Plus وزنی سبک به این لپ تاپ بخشیده است. فروشنده، قیمت آن را در آگهی یک میلیون  100 هزار تومان عنوان کرده اما :« به خریدار واقعی تخفیف هم می‌دهم.»

از یک میلیون  و 500 تا دو میلیون تومان

هنگامی که فیلتر قیمت در سایت دیوار را میان یک میلیون و  500 هزار تومان تا دو میلیون تومان محدود کنید، با چند گزینه خرید لپ تاپ دست دوم سامسونگ مواجه می‌شوید. به عنوان مثال در این محدوده قیمت، لپ تاپ سامسونگ سوپر اسلیم، با پردازنده مرکزی Core i5، رم 4 گیگاباتی، صفحه نمایش 13 اینچی HD و دو پورت یو اس بی و یک پورت اچ دی ام آی، به قیمت 2 میلیون تومان به فروش می‌رسد. فروشنده می‌گوید این لپ تاپ فقط 3 ماه است که کارکرده و کیفیت صدای بلندگوی آن در حد یک اسپیکر فوق العاده است. همچنین در آگهی دیگری، لپ تاپ دست دوم سامسونگ در مدل R730، زرشکی رنگ با مشخصاتی از قبیل رم 3 گیگابایتی، یک میلیون و 750 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.طبق ادعای مالک، در صفحه نمایش آن یک خش وجود دارد و به همین دلیل کمتر از قیمت واقعی آن را به فروش می‌رساند.

2 تا 3 میلیون تومان

سامسونگ کروم در مدل XE500C13-K04US با صفحه نمایش 11.6 اینچ ال ای دی، رم 4 گیگابایتی، هارد درایو 16 گیگ، وزن یک کیلوگرم، در سایت دیوار به قیمت 3 میلیون تومان به فروش می‌رسد. در آگهی نوشته شده است:« این لپ تاپ کاملا نو است و به عنوان هدیه از آمریکا برای من آورده‌اند.»

در مورد دیگری، Samsung 740U، دو میلیون و 820 هزار تومان به حراج گذاشته شده است. رم آن 8 گیگابایت و صفحه نمایشش 13 اینچ توصیف شده است. همچنین از قابلیت‌های منحصر به فرد این لپ تاپ سیستم صوتی حرفه‌ای JBL و کیبرد بک‌لایت‌دار عنوان می‌شود.

لپ تاپ دست دوم سامسونگ  در سایت دیوار، شاید به آن معنا دست دوم و کارکرده نباشد( همان‌طور که در موردهای ذکر شده مشاهده کردید.) به همین جهت توصیه می‌شود اگر به فکر خرید مدل کارکرده هستید، حتما سری به سایت دیوار بزنید و دیگر موارد را نیز ببینید.

 

منبع : ویرلن