۰ نفر

سرقت اطلاعات ۶.۵میلیون نفر از مشتریان یک فروشگاه آنلاین

۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۸:۳۷
کد خبر: 303186
سرقت اطلاعات ۶.۵میلیون نفر از مشتریان یک فروشگاه آنلاین

وب‌سایت یک فروشگاه آنلاین فعال در حوزه پوشاک و کالای مد در آمریکا تایید کرد که اطلاعات مالی و شخصی بیش از ۶.۵ میلیون نفر از مشتریان این فروشگاه به سرقت رفته است.

به گزارش هکرنیوز، این روزها که اخبار زیادی درباره حملات سایبری و سرقت اطلاعات کاربران در فضای مجازی منتشر می‌شود، حالا یک فروشگاه آنلاین فعال در زمینه خرید و فروش کالای مد و پوشاک که شین ( SHEIN) نام دارد، اعلام کرده است که اطلاعات شخصی و مالی بیش از ۶.۵ میلیون نفر از کاربران و مشتریانی که از وب سایت این فروشگاه اینترنتی خریداری کرده‌اند، توسط هکرها و مجرمان سایبری به سرقت رفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، این فروشگاه اینترنتی و آنلاین که دفتر اصلی آن در نورث برونزویک ایالات متحده آمریکا مستقر شده، در سال ۲۰۰۸ میلادی راه‌اندازی شد و به کاربران و علاقمندان به صنعت پوشاک این امکان را  می‌دهد تا با سلایق مختلف بتوانند گستره وسیعی از البسه، کیف و کفش‌های مختلف را برروی سایت این فروشگاه انتخاب کرده و درصورت تمایل، کالاهای موردنظر خود را با پرداخت آنلاین خریداری کنند.

حالا این فروشگاه به تازگی اعلام کرده است که سرورهایش مورد هجوم و نفوذ هکرها و مجرمان سایبری قرار گرفته است و اطلاعات مربوط به کارت‌های اعتباری، بانکی و شخصی کاربران و مشتریان آن را به سرقت برده‌اند.

این فروشگاه ضمن عذرخواهی از تمامی کاربران و مشتریان، خطاب به آن‌ها اعلام کرده است که با بهره‌گیری از متخصصان فعال در حوزه امنیت سایبری قادر خواهد بود مشکلات احتمالی و آتی را برطرف کرده و هکرهای موردنظر را تحت تعقیب و شناسایی قرار دهد.