۰ نفر

دریافت ارز دیجیتال با دیدن تبلیغات!

۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۴۱
کد خبر: 280096
دریافت ارز دیجیتال با دیدن تبلیغات!

مرورگری که آگهی‌های بازرگانی دروب سایت ها را مسدود می‌کند، اکنون آماده آزمایش پلتفرمی است که به ازای تماشای تبلیغات از پیش تعیین شده، جوایزی به شکل ارز دیجیتال به کاربر می‌دهد.

به گزارش انگجت، مرورگر Braveکه آگهی های بازرگانی در وب سایتها  را مسدود می‌کند، اکنون برای آزمایش پلتفورمBAT آماده شده است.  این پلتفورم طوری طراحی شده که به کاربران برای تماشای تبلیغات جایزه می‌دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، برندون ایچ مدیر ارشد سابق فایرفاکس این مرورگر را تاسیس و سال قبل مرحله نخست مدل آن را رونمایی کرد. اکنون نسخه جدید مرورگر حدود ۲۵۰ بسته تبلیغاتی را برای مشتریانی نمایش می‌دهد که برای دسترسی اولیه تقاضا ارائه کرده بودند.

تمایز کلیدی بین تبلیغات گزینشی این مرورگر وآگهی های معمول در فضای وب،  آن است که Brave این تبلیغات را براساس عادات مشاهده کاربر نمایش می‌دهد، اما هیچ اطلاعاتی خارج از مرورگر را به اشتراک نمیگذارد.

تبلیغات فوری معمول توسط شرکت هایی تولید می‌شود که فعالیت کاربررا در سایت های مختلف رصد می‌کنند و پروفایلی براساس علایق او می‌سازند.

به تدریج کاربرانی که «مدل تبلیغاتی دیجیتال محتوا محور» Braveرا تماشا می‌کنند، به ازای هر بار تماشا یا پس از  تعامل با یکی از آگهیهای از پیش تعیین شده، جوایزی به شکل ارز دیجیتال این شرکت را دریافت می‌کنند.

 هنوز مشخص نیست میزان جوایز چقدر است اما یک پست از وبلاگ این شرکت ادعا می‌کند کاربران ۷۰ درصد درآمد خالص تبلیغات را دریافت می‌کنند.