۰ نفر

معرفی دو پیام رسان داخلی به مدارس؛ بزودی

۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲
کد خبر: 265771
معرفی دو پیام رسان داخلی به مدارس؛ بزودی

بطحایی گفت: به زودی دو پیام رسان داخلی را برای استفاده‌های این وزارت خانه و مدارس معرفی می‌کنیم؛ به دنبال ایجاد انگیزه برای دانش آموزان و والدین جهت خروج از تلگرام و پیوستن به شبکه‌های پیام رسان داخلی هستیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سید محمد بطحایی در حاشیه نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید  در ارتباط با موضوع برگزاری امتحان کنکور اظهار کرد: مسئولیت اصلی برگزاری امتحان کنکور با وزارت علوم است. در آخرین جلسه‌ای که بنده با آقای غلامی، وزیر علوم داشتم؛ قرار است به زودی جلسه‌ای جهت روشن شدن تکلیف دروس نهایی به عنوان سوابق تحصیلی برگزار شود. امیدواریم این جلسه زودتر تشکیل شود و آن تصویری که مردم باید مراحل مختلف کنکور را بدانند برایشان روشن شود.

وی ادامه داد:‌با تسهیلاتی که در قانون بودجه ۹۷ دیده شده است، می‌توانیم عملکرد بهتری در زمینه نوسازی مدارس داشته باشیم. امیدواریم مبانی تحقق این امر به زودی فراهم شود. در تبصره‌های مختلف مبالغی تعیین شده ، اما مجموعا حدود ۲.۵ برابر اعتبارات سال گذشته پیش‌بینی شده است.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد:‌ سهم ۵۰ درصد دولت برای مدارس خیرساز هم در سال ۹۷ با رشد رو به رو خواهد شد.

بطحائی در ارتباط با خروج آموزش و پرورش و مدارس از شبکه‌ مجازی تلگرام نیز گفت: ما برای ممنوعیت استفاده از بخش‌های دولتی از تلگرام بخشنامه‌هایی را حدود ۲ هفته پیش ارسال کردیم. بخش‌های دولتی اجازه استفاده از تلگرام را ندارند. احتمالا ظرف دو روز آینده با دو پیام رسان داخلی به نتیجه خواهیم رسید و آنها را معرفی خواهیم کرد.

در حوزه دانش آموزی باید انگیزه‌های لازم را برای انتقال بچه‌ها و والدین از پیام‌رسان‌های خارجی فراهم کنیم.