۰ نفر

وزیر ارتباطات خبر داد:

بهبود وضعیت پیام‌رسان‌های داخلی نسبت به دو ماه گذشته/ تذکر به اپراتورها درباره پیامک‌های مزاحم

۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۵۷
کد خبر: 253679
بهبود وضعیت پیام‌رسان‌های داخلی نسبت به دو ماه گذشته/ تذکر به اپراتورها درباره پیامک‌های مزاحم

وزیر ارتباطات گفت : بررسی ها نشان می دهد برخی مجموعه های خدماتی که اطلاعات مردم را جهت صدور برخی مجوزها و تمدید دفاتر بدست می آورند آنها را رسما در اختیار مراکز تبلیغاتی قرار می دهند. وی همچنین گفت: وضعیت پیام‌رسانهای داخلی بهبود یافته و امیدواریم زیرساخت‌های لازم برای فعالیت این پیام‌رسان‌ها مهیا شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، محمد جواد آذری جهرمی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار داشت : گزارش هایی در این خصوص که اپراتورها بانک اطلاعاتی مردم را در اختیار مراکز تبلیغاتی قرار می دهند ، داشتیم که به آنها تذکر دادیم و در صورت مشاهده برخورد جدی می کنیم.

وزیر ارتباطات افزود: موضوع پیامک های تبلیغاتی بسیار جدی است و مصوبه اخیر سازمان تنظیم مقررات این حوزه را ساماندهی می کند و این پیامک ها را که گردش مالی سه هزار میلیارد تومانی دارند کانالیزه می کنند.

وی افزود : پیش نویس فهرست کسب و کارهای نوپا که قرار است از اعتبار 500 میلیاردی حمایتی دولت بهره مند شوند آماده شده است و تاپایان هفته آینده نهایی می شود.

آذری جهرمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حمایت از پیام رسان های داخلی اظهار داشت : مصوبه ای از جلسه 36 تا 40 شورای عالی بوده و تکالیف دستگاهها را به تصویب رسانده ، بخش های مربوط به وزارت ارتباطات ، مرتب جلسه داریم و هماهنگی های لازم با مدیران پیام رسان ها به انجام رسیده است و به نظر می رسد بندهای وزارت ارتباطات انجام شده و همچنین با سایر دستگاهها مثل ارشاد و آموزش و پرورش مکاتباتی شده و از بعد مسایل فنی اقدامات خوبی صورت گرفته و پیشرفت محسوسی داشته است.