۰ نفر

اجبار به پرداخت قبض تلفن با پیامک اشتباه!

۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۴۴
کد خبر: 247292
اجبار به پرداخت قبض تلفن با پیامک اشتباه!

ارسال پیامک به تعدادی از مشترکان یک اپراتور مبنی بر گذشتن مبلغ میان‌دوره‌ صورتحسابشان از سقف مجاز، با قطع یک‌طرفه ارتباط، آنها را مجبور به پرداخت صورت‌حساب برای جلوگیری از قطع کامل کرد؛ پیامکی که به اذعان این اپراتور به اشتباه ارسال شده بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، یکی از مواردی که اخیرا برای چندین کاربر اتفاق افتاده و موجب تعجب آنها شده است، ارسال پیامک قطع میان‌دوره، سپس یک طرفه شدن خط تلفن همراه و به دنبال آن پیامک عذرخواهی مبنی بر ارسال اشتباه پیامک قطع میان‌دوره بوده است. در اولین پیامکی که برای تعداد معدودی از کاربران ارسال شده آمده: «مشترک گرامی نظر به اینکه مبلغ میان‌دوره جنابعالی از سقف مجاز افزایش یافته، ارتباط شما به مدت دو هفته یک‌طرفه می‌گردد. جهت جلوگیری از قطع کامل نسبت به پرداخت قبض به روز به مبلغ ... ریال صرفا از طریق سامانه ۹۹۹۰ اقدام فرمایید.»

در پیامک دوم اپراتور همراه اول اطلاع داده است: «مشترک گرامی، به اطلاع می‌رساند پیامک قطع میان‌دوره اشتباها برای شما ارسال شده بود.» با وجود این، برخی از کاربران ادعا می‌کنند پیش از ارسال دومین پیامک مبنی بر اشتباه بودن پیامک قطع میان‌دوره، گوشی‌شان تا پیش از پرداخت هزینه قطع شده و تنها با پرداخت هزینه وصل شده است. البته همراه اول در پاسخ به پیگیری و چرایی این موضوع صرفا اظهار کرد: این پیامک به اشتباه برای برخی از مشترکین ارسال شده و سپس با ارسال یک پیامک از مشترکان عذرخواهی کرده‌ایم.

57626440

57626439