۰ نفر

انتقاد تیم کوک از استفاده بیش از حد از فناوری

۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۷:۵۶
کد خبر: 246537
انتقاد تیم کوک از استفاده بیش از حد از فناوری

تیم کوک مدیر عامل اپل که به لندن سفر کرده، در سخنرانی خود در نشستی در این شهر در روز گذشته به مساله اعتیاد به آیفون هم اشاره کرد و از استفاده بیش از حد از فناوری و شبکه‌های اجتماعی انتقاد کرد.

به گزارش ونچربیت، مدیرعامل 57 ساله اپل در این مورد تصریح کرد: من بچه ندارم. اما یک خواهرزاده دارم که در زمینه استفاده از فناوری برایش حد و مرزهایی معین کرده ام. برخی چیزها هست که اجازه اش را نمی دهم و نمی خواهم که از طریق شبکه های اجتماعی در دسترس باشند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس ، پیش از این عده ای از سهام داران اپل خواستار رسیدگی این شرکت به موضوع اعتیاد برخی بچه ها به استفاده از آیفون شده بودند و اپل نیز در واکنش قول داد امکان کنترل سیستم عامل آی او اس را افزایش دهد تا والدین راحت تر بتوانند استفاده فرزندانشان از آیفون را مدیریت کنند.

تیم کوک در سخنان خود افزود: من اعتقادی به استفاده بیش از حد از فناوری ندارم و فردی نیستم که بگویم استفاده دائمی از فناوری در همه زمان ها باعث دستیابی ما به موفقیت می شود. من مشترک تمامی خدمات فناوری نیستم.

مدیرعامل اپل افزود: باور ندارم که فناوری باید نقش اصلی را در تمامی موضوعات دانشگاهی ایفا کند و به عنوان مثال در رشته ادبیات باید زیاد از فناوری استفاده کنیم. احتمالا نه.