۰ نفر

پرفروش‌ترین محصولات دنیای تکنولوژی۲۰۱۷

۹ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۴۵
کد خبر: 241123
پرفروش‌ترین محصولات دنیای تکنولوژی۲۰۱۷

یک شرکت تحقیقاتی به نام GBH Insights اعلام کرد گوشی آیفون شرکت اپل از نظر فروش برترین محصول سال ۲۰۱۷ بوده است. در واقع با در نظر گرفتن فروش ۲۳۳ میلیون دستگاه آیفون که تا پایان سال ۲۰۱۷ به ثبت میرسد باید گفت میزان فروش گوشی های آیفون از مجموع فروش محصولات دوم تا پنجم جدول ۵ محصول برتر بیشتر فروخته است.

تحلیل گران پیش بینی کرده اند که آیفون در سال آینده هم فروش بسیار خوبی را تجربه کند و بتواند از این رتبه اول دفاع کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دیجی مگ، در جایگاه دوم گوشی های سامسونگ گلکسی اس ۸ و سامسونگ گلکسی نوت ۸ قرار دارند که در حدود ۳۳ میلیون دستگاه فروش داشته اند. مدل رده پایین بلندگوی هوشمند آمازون یعنی آمازون اکو دات در حدود ۲۴ میلیون فروخته. اپل واچ در رتبه چهارم در حدود ۲۰ میلیون دستگاه فروش داشته و نهایتا نینتندو سوویچ با فروش ۱۵ میلیون دستگاه در رتبه پنجم قرار گرفته است.

در سال ۲۰۱۶ هم گوشی آیفون با فروش ۲۱۱ میلیون دستگاه پرفروش ترین دستگاه تکنولوژیک آن سال شد. تحلیل گران پیش بینی کرده اند که آیفون در سال آینده هم فروش بسیار خوبی را تجربه کند و بتواند از این رتبه اول دفاع کند. این پیش بینی براساس تعداد کاربران فعلی آیفون و تعداد کسانی که ممکناست بخواهند سال آینده گوشی خود را بروزرسانی کنند اتفاق افتاده است.

جدول فروش محصولات تکنولوژی