۰ نفر

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران:

برای انقلاب چهارم صنعتی با اینترنت آماده می‌شویم

۳ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۰۱
کد خبر: 239796
برای انقلاب چهارم صنعتی با اینترنت آماده می‌شویم

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: صنعت اینترنتی و توسعه آن در انقلاب صنعتی چهارم اتفاق خواهد افتاد و در پارک علم و فناوری برنامه‌ریزی کردیم تا برای انقلاب صنعتی چهارم آماده شویم.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، عباس زارعی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران امروز در مراسم روز فناوری این پارک گفت: این رویداد را باید روز ثبت و شناسنامه کردن علم و فناوری دانشگاه تهران دانست که در مسیر توسعه، اقتصاد دانش بنیان را عملیاتی کرده است.

وی با اشاره به اینکه  پارک علم و فناوری موجب توسعه اقتصاد دانش بنیان می شود، تصریح کرد: : صنعت اینترنت و توسعه آن در انقلاب صنعتی چهارم اتفاق خواهد افتاد و در پارک علم و فناوری برنامه ریزی کردیم که خود را برای انقلاب صنعتی چهارم آماده کنیم.

زارعی رویکرد دانشگاه کارآفرین در توجه به دانش و مدیریت آن ،امری ضروری برشمرد وگفت: دانشگاه تهران چند سالی است که با این رویکرد عمل می‌کند که پارک علم و فناوری یکی از این اقدامات است؛ از این رو پارک علم و فناوری ارتباط بین دانش، صنعت و دولت بوده و هدف از این پارک مدیریت دانش، ایجاد انگیزه و در نهایت کسب سود و کسب و کار است.

وی در پایان  با اشاره به خدمات پارک‌های علم و فن آوری خاطرنشان کرد: خدمات فنی مشاوره‌ای، خدمات مالی اعتباری، خدمات ثبت اختراعات و خدمات توسعه‌ای از جمله خدمات این پارک به حساب می‌آید؛ همچنین تبدیل دانش به ثروت، ارتقای رتبه جهانی دانشگاه، رشد و فناوری و کسب و کار هدف پارک علم و فناوری است.