۰ نفر

فروش مودم‌های بی‎‌نام و نشان همراه توسط اپراتورها

۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۸:۳۷
کد خبر: 238333
فروش مودم‌های بی‎‌نام و نشان همراه توسط اپراتورها

عرضه می‌کنند برخی اپراتورها اقدام به فروش کالاهای بی نام و نشان می‌کنند که مشترکان را به دردسر می اندازد.

با توسعه اینترنت موبایل مودم های همراه به ابزاری پراستفاده تبدیل شده اند و فروش این محصولات توسط اپراتورهای تلفن همراه نیز باب شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، اما در حالیکه برندهای مطرح متعددی مودم همراه تولید و عرضه می کنند برخی اپراتورها اقدام به فروش کالاهای بی نام و نشان می کنند که مشترکان را به دردسر می اندازد.

اشکال فنی، نبود باتری یدکی و نداشتن امکانات نرم افزاری از جمله مشکلات این کالاها برای خریداران است. برای مثال آداپتور و باتری شامل گارانتی نمی شود و درباره برخی مدل ها باتری در نمایندگی تعمیرات یافت نمی شود که در نتیجه مودم بلااستفاده خواهد شد.

برخی از مودم هایی که توسط اپراتورها به فروش می رسند کیفیت پایین و امکانات کمی دارند؛ این محصولات حتی نام شرکت سازنده را ندارند که مشترک بتواند برای آنها نرم افزار شرکت را دانلود کند و از امکانات آن بهره ببرد.

بهتر است خریداران هنگام خرید مودم های همراه از اپراتور حتما با دقت مشخصات مودم را بررسی کنند و ترجیحا از برندهای مطرح خرید کنند که اگرچه در ابتدا هزینه بیشتری برای آن می پردازند اما مودم با سیم کارت اپراتور خاصی لاک (قفل) نیست و امکانات نرم افزاری و خدمات پس از فروش بهتری خواهد داشت.