۰ نفر

تلگرام از سال آینده پولی می‌شود

۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۳۹
کد خبر: 237597
تلگرام از سال آینده پولی می‌شود

مدیرعامل شرکت تلگرام اعلام کرد، تلگرام هم اکنون به عنوان یک شبکه اجتماعی غیرانتفاعی فعالیت می کند و از اوایل سال آینده شروع به پولی کردن برخی فعالیت های خود خواهد کرد.

به گزارش بلومبرگ، پاول دوورف، مدیرعامل شرکت تلگرام اعلام کرد، این شبکه اجتماعی تاکنون پیشنهادات خریدی به ارزش 3 تا 5 میلیارد دلار دریافت کرده اما تلگرام حتی به قیمت 20 میلیارد دلار هم فروشی نیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، تلگرام هم اکنون حدود 180 میلیون کاربر دارد که 40 میلیون نفر آن در ایران زندگی می کنند.

دوورف افزود، تلگرام هم اکنون به عنوان یک شبکه اجتماعی غیرانتفاعی فعالیت می کند و از اوایل سال آینده شروع به پولی کردن برخی فعالیت های خود خواهد کرد، اما این کسب درآمد به حدی خواهد بود که بتواند هزینه های توسعه شبکه تلگرام را تامین نماید.

در حالی که شبکه های اجتماعی بزرگتری نظیر واتساپ و اسکایپ در نهایت در برابر پیشنهادات خرید سایر شرکت های بزرگ تسلیم شده اند، مدیر شرکت تلگرام گفته، وی همچنان پیشنهادات برای خرید این شبکه اجتماعی را که از جانب برخی از اسامی بزرگ فعال در سیلیکون ولی آمریکا مطرح شده است رد خواهد کرد.

وی نامی از این مشتریان نبرده اما گفته که پیشنهادات ارائه شده برای خرید تلگران در محدوده 3 تا 5 میلیارد دلار بوده است.