۰ نفر

نمیدونی ازکیـ بیمه بخری؟ از من بپرس

۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۲۳
کد خبر: 227064
نمیدونی ازکیـ بیمه بخری؟ از من بپرس

وب­سایت ازکیـ همانند اسنپ، دیجی کالا و ... که در کسب و کارهای خود تحول بزرگی ایجاد کردند، تغییرات عمده­ای در صنعت بیمه بوجود خواهد آورد.

وب­سایت ازکی   (azki.com)  در ردیف سایت­های مقایسه­ای و به اصطلاحOnline Aggregator ها قرار می­گیرد.

یاشار ژاله دوست، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل ازکیـ با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آنها، می­تواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود.

امروزه گسترش و در دسترس بودن اینترت و امکان خرید و فروش به صورت آنلاین باعث به وجود آمدن نوعی تعادل اقتصادی بین کاربران اینترنت، شرکت های عرضه کننده کالا و خدمات و سرمایه گذاران شده است. این گستردگی باعث رونق خرید و فروش کالا و خدمات به شکل مدرن و امروزی و دور شدن کسب و کار از شکل سنتی آن شده است، و راه­های تازه ای را به روی شرکت­های عرضه کننده این خدمات و کاربران بازکرده است.

یکی از این شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می­کند شرکت اینترنتی ازکیـ است؛ شرکت ازکیـ به ارائه اطلاعات در زمینه فروش و مقایسه بیمه به صورت آنلاین می­پردازد. در حال حاضر از طریق وبسایت ازکیـ می­توان اطلاعات دقیقی درباره شرکت­های مختلف بیمه از نظر قیمت، شرایط طرح های مختلف، سرعت پرداخت خسارت و سایر خدمات ارائه شده توسط این شرکت ها به دست آورد و انتخاب درست و به­صرفه­ای داشت.

از مزایای خرید اینترنتی از وبسایت ازکیـ می­توان به چند نمونه اشاره کرد؛ از جمله:

صرفه جویی در وقت

 با استفاده از وبسایت ازکیـ این امکان برای کاربران فراهم می­شود که تنها با چند کلیک تمام اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده و در نهایت به صورت آگاهانه محصول و بیمه مورد نظر خود را خریداری کنند؛ و با این امر تا حد بسیار زیادی در زمان صرفه جویی ­کنند.

صرفه جویی در سوخت و انرژی

هزینه های سوخت و انرژی در جهان هر روز با افزایش مواجه است. یکی از مزایای استفاده از وبسایت ازکی و خرید آنلاین بیمه این است که افراد دیگر برای خرید نیاز به وسایل نقلیه و سفرهای شهری ندارند، در نتیجه هزینه ای برای سوخت پرداخت نخواهند کرد.

قابلیت مقایسه قیمت ها

 یکی از مزایایی که در وبسایت ازکیـ در نظر گرفته شده امکان مقایسه بین شرکت های مختلف بیمه است. در واقع این قابلیت به مشتریان خود اجازه می­دهد تا به راحتی شرکت­ها و قیمت ها را تنها با چند کلیک بررسی و مقایسه کنند. با این امکان کاربران قادر خواهند بود تا مقرون به صرفه ترین بیمه­‌نامه را برای خود انتخاب کنند.

دسترسی آسان و 24 ساعته

 وبسایت ازکیـ در هر زمانی از شبانه‌ روز آماده دریافت سفارش آنلاین شما می­باشد. در واقع کاربران هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای ارائه سفارشات، استفاده از سیستم مدیریت بیمه و یا خرید بیمه نخواهند داشت. زمان پاسخگویی به درخواست‌ها در ازکیـ از ساعت ٩ صبح الی 17 بعد از ظهر روزهای کاری است.

جستجوی آسان کالا

 وبسایت ازکیـ به کاربر این امکان را می­دهد تا به راحتی، بیمه مورد نظر خود را بر اساس نیازها، شرایط و پس از بررسی خدمات شرکت های بیمه­‌گر خریداری نماید. علاوه بر این می تواند به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی های مختلف بیمه اطلاعات کاملی از آنها به دست بیاورد.

شرکت ازکیـ بستر مناسبی برای مقایسه آنلاین چندین شرکت بیمه ای را برای کاربران خود فراهم کرده، و بدون غرض ورزی اطلاعات کامل و جامعی از طرح ها، شرایط و قیمت های بیمه در شرکت های مختلف در اختیار مشتریان خود قرار می­دهد تا آنها بتوانند با آگاهی کامل از مزایا و معایب هر یک از بیمه ها بهترین انتخاب را برای خود داشته باشند.

منبع: سایت ازکیـ azki.com