۰ نفر

اجرای طرح رجیستری موبایل از ۲۸مهر

۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۲۵
کد خبر: 220396
اجرای طرح رجیستری موبایل از ۲۸مهر

با حضور مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دیگر نهادهای مرتبط در خصوص اجرای طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه، جلسه ای به منظور تسهیل در روند اطلاع رسانی دستگاه های مرتبط در اتاق اصناف ایران برگزار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این جلسه مقرر شد برای اجرای طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه که از 28 مهر ماه آینده آغاز می شود، اتاق اصناف ضمن برگزاری همایش با شرکت تمام اتاق های اصناف و اتحادیه های مرتبط استان ها اطلاع رسانی لازم را در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

همچنین قرار شد قبل از اجرای طرح اطلاع رسانی مناسب از طریق رسانه های و تمام دستگاه های مرتبط به طرق گوناگون انجام شود تا با اجرای طرح مذکور صنوف مرتبط و مردم دچار ضرر و زیان نشوند.

در این جلسه مقرر شد بررسی های لازم از دستگاه های مربوطه به منظور اطمینان از آمار ثبت سفارش صورت گرفته و همچنین مقدار کالای وارده بعمل آید تا در صورتی که موجودی کالا کافی باشد، طرح مذکور اجرایی شود.

قرار شد هماهنگی لازم به منظور توزیع کالا با توجه به نیاز مردم به انواع گوشی در سطح کشور انجام شود و به گونه ای برنامه ریزی گردد که بازار با کمبود کالا با توجه به تنوع و سلایق مختلف مواجه نشود.

همچنین نظارت لازم بر فرایند واردات و توزیع کالا به صورت روزمره صورت پذیرد تا هیچ گونه خلاء ای در موجودی بازار ایجاد نشود.