۰ نفر

آپدیت اینستاگرام با چند قابلیت جدید +عکس

۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۳۸
کد خبر: 213437
آپدیت اینستاگرام با چند قابلیت جدید +عکس

امسال، اینستاگرام تغییرات نسبتاً زیادی را در اپلیکیشن خود انجام داده است و با هر به روزرسانی، قابلیت تازه ای را به این اپلیکیشن محبوب آورده است. حالا نسخه جدید این اپلیکیشن با قابلیت جدید دیگری آمده است.

در سال جاری میلادی قابلیت هایی از جمله؛ استوری، ماسک های 3 بعدی و امکان اشتراک گذاری عکس ها در قسمت پیام های مستقیم به اینستاگرام اضافه شده است. اپلیکیشن اینستاگرام به تازگی یک به روزرسانی انجام داده است که در این نسخه جدید، قابلیتی به آن اضافه شده است که با استفاده از آن کاربر می تواند به پاسخ هایی که در قسمت پیام های مستقیم خود دریافت کرده است، به صورت یک عکس سلفی با زمان محدود، پاسخ دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، نکته جالب این قابلیت آن است که به کاربر امکان این را می دهد تا از عکسی که خودش به اشتراک گذاشته است به صورت استیکر در پاسخ خود استفاده نماید.

اینستاگرام

باید توجه داشت که این قابلیت فقط مخصوص عکس های اصلی صفحه کاربر، قابل استفاده می باشد و از بخش استوری پشتیبانی نمی کند. علاوه بر این، تصاویری که در پاسخ به اظهار نظر بقیه فرستاده می شود به صورت مدت دار می باشد و پس از گذشت آن زمان پاک خواهد شد، پس امکان ایجاد یک مکالمه بلند وجود ندارد.