۰ نفر

اولین تصویر لو رفته از گوشی Moto G۵S را ببینید

۷ خرداد ۱۳۹۶، ۶:۵۵
کد خبر: 195996
اولین تصویر لو رفته از  گوشی Moto G۵S را ببینید

انتظار داریم که شرکت موتورولا تا چند وقت دیگر دو محصول میان‌رده راهی بازار کند. دو محصولی که Moto G5S و Moto G5S Plus خواهند بود

 البته قبلا تصاویری از رندرهای این گوشی‌ها منتشر شده بود؛ اما امروز اولین تصویر از مدل واقعی گوشی Moto G5S به بیرون درز کرده است.در تصویر لو رفته نمایی از جلو و پشت گوشی را مشاهده خواهید کرد. با نگاهی به پشت گوشی متوجه می‌شوید که این تلفن همراه هوشمند به دوربین دوتایی مجهز شده است. همچنین به نظر می‌رسد که جنس قاب پشتی گوشی پلاستیکی باشد و فریم فلزی هم برای آن در نظر گرفته شده باشد. انتظار داریم که سنسور تشخیص اثر انگشت هم پشت گوشی زیر لوگوی موتورولا قرار گرفته باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دیجی کالا ، در تصویر لو رفته به نسخه اندروید نصب شده روی این گوشی هم اشاره شده است. به نظر می‌رسد که Moto G5S با اندروید ۷٫۱٫۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. شایعات قبلی به این موضوع اشاره می‌کردند که گوشی Moto G5S Plus به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD مجهز شده و تراشه اسنپ‌دراگون هشت هسته‌ای روی آن قار گرفته است. به احتمال زیاد زمان زیادی با معرفی این دو محصول میان‌رده موتورولا باقی‌ نمانده است.

گوشی هوشمند

گوشی هوشمند