۰ نفر

سامسونگ گوشی Z۴ را معرفی کرد

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱
کد خبر: 193143
سامسونگ گوشی Z۴ را معرفی کرد

سامسونگ گوشی Z4 را با سیستم عامل تایزن معرفی کرد.

 این تلفن همراه هوشمند یک محصول رده پایین و ارزان قیمت به حساب می‌آید که به صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی با دقت تصویر ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل مجهز شده است. همچنین مشخص شده که یک تراشه چهار هسته‌ای روی این محصول قرار گرفته است.  از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید سامسونگ می‌توانیم به ۱ گیگابایت رم و پشتیبانی از شبکه LTE اشاره کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دیجی کالا ، گوشی Z4 یک دوربین ۵ مگاپیکسلی به همراه فلش LED در پشت و جلو دارد. باتری آن هم به ۲۰۵۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد. براساس گفته‌های سامسونگ این محصول هر چیزی که کاربران از یک تلفن همراه هوشمند می‌خواهند را در بر دارد.

همان‌طور که گفتیم سیستم عامل Tizen 3.0 با رابط کاربری جدید روی این گوشی نصب شده است. این سیستم عامل به ویژگی‌های جدیدی مثل ساخت میان‌بر برای برنامه‌هایی مثل دوربین، فرمان صوتی و نرم‌افزارهای دیگر اشاره کرد.

گوشی سامسونگ Z4 قرار است در برخی کشور ها از جمله هند راهی بازار شود. گوشی‌های سری Z این شرکت که با سیستم عامل تایزن راهی بازار می‌شوند در کشور هند با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. این محصول در رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای راهی بازار می‌شود.