۰ نفر

تبلت جان سخت هم از راه رسید +عکس

۹ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۴۹
کد خبر: 179575
تبلت جان سخت هم از راه رسید +عکس

شرکت آرکوس تبلت مقاومی به نام ۱۰۱ Saphir طراحی کرده که بعید است بتوانید آن را بشکنید یا با انداختن در آب از کار بیاندازید.

به گزارش دیجیتال ترندز،  این تبلت جان سخت را می توانید به راحتی از ارتفاع یک متری به زمین بیندازید و مطمئن باشید که آسیبی به آن وارد نمی شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، همچنین ضربه زدن و تلاش برای خش انداختن نمایشگر این تبلت هم به جایی نخواهد رسید. این تبلت در برابر گرد و خاک و توفان هم کاملا مقاوم است.

 

تبلت آرکوس

 

این تبلت مجهز به یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با دقت ۱۲۸۰ در ۸۰۰ و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تهیه عکس های سلفی در جلو و دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت است. بنابراین ۱۰۱ Saphir سخت افزار قدرتمندی ندارد و البته می توان حدس زد علت این مساله جلوگیری از افزایش قیمت تبلت است.

از جمله دیگر ویژگی های این تبلت می توان به پردازنده ۱.۳ گیگاهرتزی و هشت هسته ای MT۸۱۶۳، یک گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، امکان نصب کارت حافظه خارجی، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری و باتری با شارژ ۵ ساعت اشاره کرد.

این تبلت همچنین دارای پورت USB Type-C، دو بلندگوی استریو و سیستم عامل اندروید ۷ نوقاست. زمان عرضه عمومی این تبلت و قیمت تمام شده آن اعلام نشده است.