۰ نفر

G۶ ، باتری منحصر به فرد ال جی

۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱:۰۶
کد خبر: 171149
G۶ ، باتری منحصر به فرد ال جی

شرکت ال‏جی اعلام کرده برای جلوگیری از گرم‏شدن بیش از حد باتری G6 از لوله‏های مسی ویژه انتقال حرارت در این محصول استفاده کرده است.

 با بهره‏ گیری از این لوله ‏های ویژه، باتری جی 6 حتی در دماهای 150 درجه هم شاهد داغ‏ شدن نخواهد بود. تکنولوژی‏های این‌چنینی معمولا در کامپیوترهای شخصی، لپ ‏تاپ ‏ها و نوت‏ بوک‏ ها استفاده شده و دما را 6 تا 10 درصد کاهش می‏دهند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارنت، علاوه‌بر این مورد، طراحی مولفه ‏های سخت‏ افزاری داخلی G6 هم به نحوی انجام شده که المان‏ های با گرمای زیاد را در فاصله دور از یکدیگر قرار دهد.

ال‏ جی قصد دارد با اتخاذ این راهکارها، وجه تمایزی میان پرچمدار جدید خود و سامسونگ S8 ایجاد کند. به بیان دیگر، این شرکت کره‏ای با ایجاد اطمینان در خصوص استفاده از باتری امن‏ تر قصد دارد کاربرانی را که نگران تکرار بحران گلکسی نوت 7 در پرچمدار جدید سامسونگ هستند به سمت خود جذب کند.

ال‏ج ی تاکید کرده باتری‏ پرچمدار جدید خود را در دمایی تا 15 درصد بیشتر از استانداردهای آمریکا و اروپا آزمایش خواهد کرد. در نهایت، ال‏جی سیاست ویژه ‏ای را به ‏منظور عرضه پرچمدار جدید خود به بازار پیش از ورود گلکسی اس 8 در پیش گرفته است.

با این تفاسیر، انتظار می‏ رود G6 در کنگره جهانی موبایل سال جاری میلادی رونمایی شده و در تاریخ 10 مارس به بازار عرضه شود. گلکسی S8 هم احتمالا در همین رویداد رونمایی خواهد شد، اما انتظار می‏ رود عرضه آن به بازار تا آوریل به طول بینجامد.