۰ نفر

وزیر ارتباطات در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ:

شرکت‌های دانش‌بنیان به سمت خودکفایی گام بردارند

۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۴۹
کد خبر: 164864
شرکت‌های دانش‌بنیان به سمت خودکفایی گام بردارند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به استقبال خوب شرکت‌های دانش بنیان از الکامپ، نسبت به خودکفایی آنها با حمایت بخش دولتی و خصوصی ابراز امیدواری کرد.

محمود واعظی امروز (شنبه) برای دومین بار از الکامپ بازدید کرد و در حاشیه این بازدید، با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان استقبال خوبی از الکامپ کردند، گفت: امیدوارم با فضایی که در الکامپ وجود دارد، جوانان، کسب و کارهای نوپا و شرکت‌های دانش بنیان با حمایت بخش دولتی و خصوصی، به سرعت به سمت خودکفایی گام بردارند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، وی درباره سالن دولت الکترونیکی توضیح داد: محور کارمان را امسال روی شبکه ملی اطلاعت گذاشته‌ایم. البته در همه سالن‌ها ردپای تاثیر دولت الکترونیکی و شبکه ملی اطلاعات را مشاهده می‌کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در سالن دولت الکترونیکی مجموعه‌ای از دستاوردهای حوزه ICT در دولت یازدهم به نمایش درآمده و اگر کسی فرصت بازدید از نمایشگاه را ندارد، با مشاهده این سالن، از توسعه و پیشرفت حوزه ICT اطلاع می‌یابد.

واعظی با دعوت مردم برای حضور در نمایشگاه الکامپ و مشاهده دستاوردهای دولت اظهار کرد: این نمایشگاه نشان می‌دهد شبکه ملی اطلاعات برخلاف برخی گفته‌ها نه تنها محدودیتی ایجاد نمی‌کند که دریچه‌های جدیدی را برای کاربران می‌گشاید.

وی افزود: پنجشنبه نیز از نمایشگاه بازدید کردم و قول دادم برای بازدید از باقی سالن‌های نمایشگاه، به الکامپ بیایم که این فرصت امروز فراهم شد و از هر غرفه‌ای که بازدید کردم شاهد نوآوری، ابتکارات و انگیزه بالای فعالان حوزه ICT برای توسعه و پیشرفت بودم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین ضمن قدردانی از زحمات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برای برگزاری منظم نمایشگاه، اظهار کرد: مردم نیز هوشمندی به خرج داده‌اند و حضور گسترده‌ای در نمایشگاه دارند.