۰ نفر

مدیرعامل پست خبرداد؛

استفاده از پهپاد در پست تهران

۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۸:۱۵
کد خبر: 154295
استفاده از پهپاد در پست تهران

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران می گوید بزودی نخستین پهپاد ساخت دانشکده پست و مخابرات برای جابه جایی مرسوله های ضروری به خدمت گرفته می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «حسین مهری» روز چهارشنبه در مراسم امضای تفاهمنامه آموزشی با دانشکده پست و مخابرات افزود: با هماهنگی مراکز مربوطه می توان اجازه پرواز این پهپاد را در شهر تهران اخذ و با کمک این وسیله مرسوله های ضروری دستگاه های مختلف را در کوتاهترین زمان ممکن جابه جا کرد.

وی حداکثر وزن قابل حمل توسط این پهپاد را 4 کیلوگرم و حداکثر مسافت را 10 کیلومتر عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت پست امضای تفاهمنامه همکاری با دانشکده پست و مخابرات را برای توسعه فعالیت های علمی- آموزشی این شرکت مفید ارزیابی کرد و گفت: آموزش ها به همه نیروهای پست در سراسر کشور ارایه خواهد شد.

مهری گفت: تولید محتوای آموزشی منطبق با نیازهای شرکت ملی پست یکی از اصلی ترین محورهای تفاهمنامه است که از این به بعد محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: تفاهمنامه مذکور با هدف گسترش امور پژوهشی در پست که در سال های اخیر به فراموشی سپرده شده بود، منعقد شده است.

مهری تاکید کرد، این تفاهمنامه همچنین در خدمت تحقق اهداف تجارت الکترونیک قرار خواهد گرفت و اطلاعات این نوع تجارت را در بین کارکنان پست ارتقا خواهد داد.

وی به همکاری بیش از 36 هزار نفر با شرکت پست اشاره کرد و گفت: تلاش می شود همه محتواهای آموزشی با کمک دانشکده پست و مخابرات در اختیار همه این نیروها قرار گیرد تا سطح علمی آنان ارتقا یابد.

وحید یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات نیز در این مراسم گفت: همکاری با شرکت ملی پست در سه سرفصل آموزش های کوتاه مدت،بلند مدت و آموزش های بین المللی است. در پایان دوره آموزش بلندمدت مدرک تحصیلی به شرکت کنندگان داده می شود.

وی به ارتقای پست ایران در سطح جهانی و موفقیت اخیر ایران در اتحادیه جهانی پست اشاره کرد و گفت: مقرر است آموزش های منطقه ای مد نظر اتحادیه جهانی پست از طریق دانشکده پست و مخابرات ارایه شود.

تفاهمنامه همکاری مشترک میان شرکت ملی پست و دانشکده پست و مخابرات در محل این دانشکده امضا و مبادله شد. فراهم آوردن زمینه همکاری های منظم و مستمر پژوهشی - آموزشی توسط دانشکده در راستای تامین نیازمندی های پست، همکاری های فی مابین درباره انجام امور آموزش های تخصصی و عمومی کوتاه مدت و بلندمدت کارکنان و مدیران پست و آموزش های بین المللی و انجام مطالعات و پژوهش های راهبردی و کاربردی موضوع این تفاهم نامه است.