۰ نفر

HP از لپ تاپ جدید خود رونمایی کرد

۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲
کد خبر: 152840
HP از لپ تاپ جدید خود رونمایی کرد

شرکت HP از جدیدترین لپ تاپ خود رونمایی کرد. این شرکت که اخیرا بر کاهش ضخامت لپ تاپ های خود متمرکز است، با تولید لپ تاپی جدید دو میلی متر کاهش ضخامت را تجربه کرد.

قرار است عرضه این لپ تاپ از 26 اکتبر با قیمت 849.99 دلار در ایالات متحده آغاز شود. محصولی که پیش بینی می شود با استقبال مناسب کاربران روبه رو شود. وزن لپ تاپ جدید HP کمتر از 3 پوند و صفحه نمایش آن 13.3 اینچی است. افزون بر این دارای چهار بلندگو است که کیفیت بالای صدا را برای کاربر به ارمغان می آورد. این لپ تاپ دارای پردازنده نسل هفتم اینتل (i7) است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرصت امروز ، این لپ تاپ در عرض 90 دقیقه شارژ می شود و پس از هربار شارژ تا 15 ساعت قابل استفاده است. صفحه نمایش این محصول لمسی و دارای تاچ پد شیشه ای است. سیستم تشخیص چهره کاربر از دیگر قابلیت های مهم این لپ تاپ جدید است. ظرفیت ذخیره اطلاعات این محصول تا یک ترابایت خواهد بود.

میزان فروش شرکت HP در ایالات متحده، نسبت به زمان مشابه سال گذشته 1.5درصد رشد را تجربه کرده است. این مسئله با در نظر گرفتن فضای پر رقابت تولید محصولات الکترونیک بسیار مهم و در حکم یک پیروزی بزرگ برای مسئولان HP به حساب می آید.