۰ نفر

تعویض باتری هم مشکل انفجار گلکسی نوت ۷ را حل نکرد!

۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۸:۲۲
کد خبر: 148029
تعویض باتری هم مشکل انفجار گلکسی نوت ۷ را حل نکرد!

علیرغم تعویض هزاران گوشی نوت 7 سامسونگ و استفاده از باتری های جدید در آنها باز هم این مشکل برطرف نشده و برخی خریداران از تداوم مشکل حتی بعد از تعویض باتری خبر می دهند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، کاربران این گوشی در سراسر جهان به دنبال فراخوان سامسونگ برای تعویض باتری به نمایندگی های این شرکت مراجعه کرده اند. اما آنها می گویند باتری های جدید هم مشکلاتی دارند و به نظر می رسد خطر آتش گرفتن انها به طور کامل برطرف نشده است.

برخی گزارش های خبری در کره از وقوع آتش سوزی های جدید در گوشی های نوت 7 خبر می دهد، هر چند سامسونگ هنوز در این زمینه اطلاع رسانی دقیقی نکرده است. یکی از سخنگویان این شرکت مدعی شده مشکلات جدید ربطی به باتری های سامسونگ ندارد و البته موضوع به طور دقیق در حال بررسی است.

یکی از مشکلات جدید مربوط به باتری نوت 7 خالی شدن سریع شارژ آن است. یکی از کاربران در این مورد گفته است که بعد از یک شب شارژ گوشی تنها 10 درصد شارژ به آن اضافه شده است. یک کاربر دیگر هم گفته که در عرض تنها 39 دقیقه شارژ باتری نوت 7 وی از 75 به 49 درصد کاهش یافته است.

باتری های معیوب نوت 7 در یک ماه اخیر برای سامسونگ به شدت جنجال آفریده و این شرکت حتی از شرکت چینی تازه ای برای تولید این باتری ها بهره گرفته و باید دید در آینده مشکل مذکور برطرف می شود یاخیر.