۰ نفر

آیفون ۷ و ۷ پلاس چه شکلی است؟+عکس

۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۰۸
کد خبر: 140017
آیفون ۷ و ۷ پلاس چه شکلی است؟+عکس

به تازگی عکس‌های جدیدی به وسیله‌ی فروشگاه آنلاین hellotopten.com در فضای مجازی منتشر شده که ادعا می‌شود مربوط به آیفون 7 و آیفون 7 پلاس شرکت اپل است. این تصاویر بسیار با کیفیت بوده و مشابه با دیگر تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از نسل بعدی آیفون‌های اپل هستند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از زومیت؛ باز هم تصاویر جدیدی از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس شرکت اپل، این بار به وسیله‌ی فروشگاه آنلاین hellotopten.com در فضای مجازی منتشر شده است. به نظر این تصاویر واضح‌تر از دیگر تصاویر منتشر شده از نسل بعدی آیفون هستند. در این تصاویر هم مکان خطوط آنتن تغییر کرده و به لبه‌های بالایی و پایینی گوشی منتقل شده است. در واقع، دیگر از خطوط آنتن آزار دهنده که زیبایی بخش پشتی آیفون را تحت تاثیر قرار داده بودند، خبری نیست.

علاوه‌بر این، دوربین اصلی آیفون ۷ دارای لنز بزرگ‌تری بوده و دوربین اصلی آیفون ۷ پلاس هم از دو عدد لنز تشکیل شده است. متاسفانه با توجه به زاویه‌ی عکاسی محدود، نمی‌توان در مورد وجود یا عدم وجود جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری هدفون اظهار نظر کرد. بیش‌تر تصاویر فاش شده‌ی قبلی، نشان از وجود یک بلندگوی اضافی دارند که با جک صوتی جایگزین شده است.

به نظر می‌رسد که این تصاویر، شایعات مربوط به جایگزین شدن دکمه‌ی لمسی خازنی به جای دکمه‌ی هوم فیزیکی آیفون را تکذیب می‌کنند. با این حال، متاسفانه این مورد هم به طور دقیق مشخص نیست.

طبق تصاویر منتشر شده از فروشگاه آنلاین یاد شده، آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل در چهار رنگ طلایی، رزگلد، نقره‌ای و آبی عرضه خواهند شد. با این حال، صبح امروز تصاویر جدیدی از رنگ سیاه این دو گوشی فاش شده است که می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید. انتظار می‌رود که شرکت اپل در روز ۱۷ ماه شهریور به طور رسمی از نسل بعدی آیفون‌های خود رونمایی کند. این یعنی، فقط چند هفته مجبور به تحمل شایعات و درز تصاویر جدید از آیفون خواهیم بود.

آیفون 7

آیفون 7