۰ نفر

آیفون 7 روز 22 شهریور رونمایی می‌شود‍!

۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۱۰
کد خبر: 137058
آیفون 7 روز 22 شهریور رونمایی می‌شود‍!

اپل از سال ۲۰۱۲ میلادی که مقارن با رونمایی آیفون ۵ بود، آیفون‌های خود را در ماه سپتامبر رونمایی می‌کند، از این رو دور از انتظار نیست که آیفون‌های جدید نیز در همین ماه رونمایی شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از زومیت ،  اپل از سال ۲۰۱۲ تا کنون تمام آیفون‌های خود را در ماه سپتامبر راهی بازار کرده است که البته در این بین باید آیفون SE را فاکتور بگیریم، چرا که این گوشی هوشمند به جای شهریور، در فروردین ماه راهی بازار شد. با توجه به سنت اپل در رونمایی و عرضه‌ی آیفون‌ها طی سال‌های اخیر، انتظار می‌رود آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس یا ۷ پرو نیز شهریور ماه سال جاری یعنی سپتامبر ۲۰۱۶ راهی بازار شوند.

ایوان بلس که نامی شناخته شده در مورد افشای اطلاعات در دنیای فناوری است، اعلام کرده که نسل جدید آیفون‌های اپل در روز ۱۲ سپتامبر یا ۲۲ شهریور ماه رونمایی خواهد شد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که اپل علاقه‌ی زیادی به عرضه‌ی آیفون‌هایش در روز جمعه دارد، پس انتظار می‌رود آیفون ۷ به همراه برادر بزرگ‌ترش در جمعه‌ی پس از آن یعنی ۱۶ سپتامبر یا همان ۲۶ شهریور راهی بازار می‌شود.

نکته‌ای که در مورد توییت ایوان بلس جلب نظر می‌کند، عدم استفاده از عنوان آیفون ۷ برای اشاره به نسل جدید آیفون‌های اپل است. به نظر می‌رسد نسل بعدی آیفون اپل با کد ۷ راهی بازار نشده و شاید آیفون ۶ ایکس که ایکس می‌تواند هر حرفی باشد، راهی بازار شود. اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که اپل آیفون عرضه شده در سال ۲۰۱۷ میلادی را با تغییرات گسترده راهی بازار خواهد کرد.