۰ نفر

یک مقام مسوول اعلام کرد:

توزیع بی‌وقفه بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت

۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۱۸
کد خبر: 287397
توزیع بی‌وقفه بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: توزیع بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت بدون هیچ مشکلی و بی‌وقفه ادامه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، علیرضا رجب‌پور گفت: ازدحام موجود در برخی جایگاه‌ها مربوط به تعطیلات تابستانی و افزایش سفرهای برون‌شهری است و توزیع بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت بی‌وقفه ادامه دارد.

وی با اشاره به این که افزایش مصرف بنزین در تابستان گرم امسال به‌ویژه ماه‌های مرداد و شهریور قابل پیش‌بینی بود، تاکید کرد: سوخت کافی در انبارهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی وجود دارد و مردم به شایعات توجهی نکنند.

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین با تاکید بر این‌که روند رشد مصرف در هفته‌های اخیر بی‌سابقه بوده است، گفت: به نظر می‌رسد دلیل این افزایش مصرف، افزایش گرمای هوا و استفاده از کولر خودروها و نیز جابه‌جایی مسافران به نقاط خنک‌تر بوده است.

این مقام مسوول همچنین  اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر تعطیلی و توقف عرضه بنزین در جایگاه‌های شهر تهران به دلیل دونرخی شدن بنزین را رد کرد و افزود: تعطیلی جایگاه‌ها به این دلیل صحت ندارد و فعلا برنامه‌ای برای دو نرخی شدن بنزین وجود ندارد و در صورت تغییرات، اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

به گفته رجب پور، مصرف بنزین کشور در هفته‌های گذشته، روندی افزایشی داشته است و به نظر می‌رسد در صورت رعایت نکردن مصرف بهینه، این روند تا پایان تابستان ادامه یابد.