۰ نفر

تغییر ساعت کاری ادارات در پایتخت جواب داد؛

صرفه‌جویی ۳۰۰ مگاواتی برق با تغییر ساعت

۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۷:۳۹
کد خبر: 284343
صرفه‌جویی ۳۰۰ مگاواتی برق با تغییر ساعت

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران با اشاره به کاهش ساعات کاری ادارات به دلیل صرفه‌جویی در مصرف برق گفت: با اجرای ابلاغ استاندار تهران در کاهش ساعات کاری ادارات، از هفته پیش تاکنون ۳۰۰ مگاوات برق در تهران صرفه‌جویی شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حسین صبوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای مصوبه هیئت دولت و ابلاغ استاندار تهران در کاهش ساعات کاری ادارات، از هفته پیش تاکنون 300 مگاوات برق در تهران صرفه‌جویی شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اوج مصرف برق ادارات از ساعت 11 تا 18 است و بیشترین حجم مصرف هم مربوط به استفاده از وسایل سرمایشی است، با تغییر ساعت کاری ادارات شاهد صرفه‌جویی 300 مگاوات برق در استان تهران بودیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران با اشاره به پایان ساعات کاری ادارات در ساعت 13:30 افزود: با تنظیم سیستم‌های سرمایشی و بازرسی 60 درصد دستگاه‌های مستقر در استان تهران تا حد زیادی در کاهش مصرف برق موفق عمل کردیم.

صبوری در پایان خاطرنشان کرد: در صورت روشن ماندن سیستم‌های سرمایشی پس از ساعت 13:30 برق ادارات قطع و پس از این ساعت ادارات و دستگاه‌ها می‌توانند از ژنراتورها و مولدهای خود استفاده کنند.