۰ نفر

رفع خاموشی استان البرز تا ساعاتی دیگر

۲۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۵۶
کد خبر: 264655
رفع خاموشی استان البرز تا ساعاتی دیگر

مدیرکل نظارت برتوزیع توانیر از اعزام اکیپ های عملیاتی از سه استان به سوی استان البرز خبرداد و گفت: این گروه ها در کنار اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع برق البرز فعالیت خواهند کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، "مسعود صادقی" با بیان اینکه بارش برف و وزش طوفان در شب گذشته و امروز صبح، باعث شکستگی شاخه درختان و افتادن روی شبکه های توزیع برق شده است، تاکید کرد که خاموشی های ناشی از این رخداد طبیعی تا ساعاتی دیگر رفع خواهد شد.

صادقی همچنین از اعزام 20 اکیپ عملیاتی از سه شرکت توزیع برق قزوین، تهران بزرگ و غرب مازندران به استان البرز خبرداد که قرار است با همراهی شرکت توزیع برق البرز فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه بارش برف به ویژه در درختان برگ دار باعث سنگین شدن شاخه ها و افتادن آن روی شبکه های برق شده است، اضافه کرد: اکنون 60 اکیپ عملیاتی توزیع برق البرز در حال تلاش برای رفع مشکلات شبکه هستند.

صادقی افزود: بارش باران و برف و وزش طوفان باعث بروز خاموشی های پراکنده در استان های خوزستان، شهر اهواز، زنجان و قزوین نیز شده بود که البته با تلاش گروه های عملیاتی که از شب گذشته در آماده باش به سر می بردند، در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شد.

مدیرکل نظارت برتوزیع توانیر گفت: اکنون همه مشکلات ناشی از تغییرات جوی در شبکه های برق مناطق یادشده برطرف شده است و شبکه در حالت پایدار قرار دارد.

به گفته مدیرعامل توزیع برق البرز، 60 اکیپ عملیاتی در سطح شهر کرج برای رفع مشکلات به وجود آمده در شبکه برق این شهر فعالند.

ناصر اسکندری با بیان اینکه در طوفان شب گذشته و به دنبال آن بارش برف در صبح امروز، سه منطقه از شهر کرج تحت تاثیر قرار گرفت، بیان کرد: مناطق شرق، غرب و مهرشهر تحت تاثیر رخدادهای جوی وافتادن شاخه های درختان برگ دار روی شبکه های برق دچار مشکل شده است.