۰ نفر

معاون وزیر صنعت تاکید کرد:

لزوم توجه بیشتر دولت به انرژی‌های تجدیدپذیر

۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۶:۲۷
کد خبر: 253735
لزوم توجه بیشتر دولت به انرژی‌های تجدیدپذیر

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: با توجه به شریط فعلی کشور لازم است که مسوولان توجه بیشتری به ارتقای محیط زیست و توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر داشته باشند.

حسین اسفهبدی، امروز در حاشیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی، در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت توسعه تجدید پذیرها در کشور اظهار کرد: شرایط فعلی ایران اقتضا می‌کند که برنامه‌های دولت در راستای حمایت از تجدیدپذیرها تدوین و برای بهبود شرایط محیط زیستی نیز لازم است گام‌های مهمی در حوزه‌های مختلف برداشته شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا ، وی با بیان اینکه باید وقت بیشتری برای این مهم در نظر گرفته شود، اعلام کرد: اگرچه تاکنون اقدامات خوبی در این حوزه برداشته شده اما شرایط به گونه‌ای است که باید گفت هرچه برای این کار وقت صرف شود کم است و مسوولان باید تدابیر بیشتری را برای این مساله در نظر بگیرند.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی درباره نحوه و لزوم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی گفت: قطعا برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند تاثیرات مهمی در ارتقاء و توسعه تجدیدپذیرها و در گرو آن بهبود وضعیت زیست محیطی کشور داشته باشد.