۰ نفر

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت تمدید شد

۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۷
کد خبر: 233306
مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت تمدید شد

مهلت ثبت نامه آزمون استخدامی وزارت نفت تا ساعت ۲۴ موره هشتم آذرماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام شرکت ملی نفت ایران، مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت نفت تمدید شده است.

در اطلاعیه شرکت ملی نفت ایران در خصوص دلیل تمدید دوباره مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت و همچنین زمان تمدید آمده است: "به منظور ایجاد فرصت و مساعدت با داوطلبان مناطق زلزله‌زده غرب کشور، زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 96.9.8 تمدید شده است."

پیش از این نیز وزارت نفت پیرو آگهی استخدام منتشر شده برای استخدام در شرکت‎های تابعه وزارت نفت، فرایند ثبت‎نام  را از 25آبان ماه آغاز  کرد و اعلام کرد که  متقاضیان می‎توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://azmoon.nioc.ir نسبت به ثبت‎نام در آزمون استخدامی اقدام کنند.

وزارت نفت با مجوز سازمان امور اداری و استخدامی بر آن است 2 هزار و 300 نفر مشتمل بر هزار 50 نفر با حداقل چهار سال سابقه کار مرتبط در صنایع نفت و دیگر صنایع مشابه و هزار و 250 نفر از فارغ‎التحصیلان برتر دانشگاه‎ها را با شرایط مشخصی که پیش از این اعلام شده است، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه، طب صنعتی و گزینش استخدام کند.

متقاضیان دارای شرایط تا اول آذرماه امسال فرصت دارند در این آزمون استخدامی ثبت نام کنند.  اما امروز مهلت ثبت نامه آزمون استخدامی وزارت نفت تا ساعت 24 موره هشتم آذرماه سال جاری تمدید شد.