۰ نفر

امضای تفاهمنامه ایدرو و گاز پروم

۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۲۲:۰۸
کد خبر: 229689
امضای تفاهمنامه ایدرو و گاز پروم

تفاهمنامه همکاری در زمینه نفت، گاز و انرژی امروز (یکشنبه) بین «منصور معظمی» رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و «ویتالی مارکلف» نایب رییس شرکت گاز پروم روسیه، به امضا رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم تاکید کرد امضا این تفاهم نامه فرصتی برای همکاری های توسعه ای 2 طرف در زمینه نفت، گاز و انرژی است .

معظمی با اشاره به سابقه 50 ساله توسعه ای ایدرو در زمینه صنعت و همچنین حوزه نفت و گاز بویژه اجرای پروژه های مختلف در پارس جنوبی، گفت: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای همکاری با گازپروم آمادگی کامل دارد .

وی افزود: امضای این تفاهم نامه به شرکت گاز پروم کمک خواهد کرد تا بتواند از فرصت های صنعتی ایران استفاده کند.

رئیس هیئت عامل ایدرو با اشاره به تعاملات 2 کشور در حوزه های صنعت ریلی و هوایی، خاطرنشان کرد: موفقیت های خوبی در حوزه صنعت ریلی و راه آهن داشته ایم و در بخش هوایی نیز در حال بررسی و بحث و گفت وگو هستیم .

در ادامه، «ویتالی مارکلوف» نائب رئیس شرکت گاز پروم با اشاره به فعالیت های این شرکت در حوزه های گوناگون گفت: این شرکت در 26 کشور جهان فعال است و پروژه های مختلف در حوزه نفت، گاز و انرژی را در برنامه دارد؛ درصددیم در ایران نیز فعالیت وسیعی در این زمینه از مرحله ای ابتدایی تا زنجیره تکامل به انجام برسانیم.