۰ نفر

نفت شیل آمریکا در تکاپوی افزایش تولید

۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶
کد خبر: 226012
نفت شیل آمریکا در تکاپوی افزایش تولید

دولت آمریکا پیش بینی کرد تولید نفت شیل در نوامبر برای یازدهمین ماه متوالی افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش بهره‌وری حفاری اعلام کرد انتظار می‌رود تولید نفت آمریکا ۸۲ هزار بشکه در روز در نوامبر رشد کرده و به ۶.۱۲ میلیون بشکه در روز بالغ شود.

پیش‌بینی می‌شود تولید نفت بیکن داکوتای شمالی ۷۶۰۰ بشکه در روز افزایش یافته و به ۱.۱ میلیون بشکه در روز برسد که بزرگترین افزایش تولید از مارس سال ۲۰۱۶ خواهد بود. تولید نفت ایگل فورد در تگزاس نیز ۲۵۰۰ بشکه در روز افزایش یافته و به ۱.۲ میلیون بشکه در روز می‌رسد.

همچنین پیش‌بینی شده تولید پرمیان با ۵۰ هزار بشکه در روز افزایش، به ۲.۷ میلیون بشکه در روز برسد که رکورد جدیدی محسوب می‌شود.

در این بین، پیش‌بینی می‌شود تولید گاز طبیعی آمریکا به ۶۰.۹ میلیارد فوت مکعب در روز در نوامبر افزایش خواهد یافت که بیش از ۰.۸ میلیارد فوت مکعب در روز بالاتر از تولید پیش بینی شده برای اکتبر است و هشتمین افزایش ماهانه متوالی را نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش رویترز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا همچنین اعلام کرد تولیدکنندگان در سپتامبر ۱۲۰۸ چاه را حفاری کرده و ۱۰۲۹ حلقه چاه را در حوزه‌های شیل تکمیل کردند و مجموع چاه‌های نیمه حفاری شده ۱۷۹ حلقه افزایش یافت و به رکورد ۷۲۷۰ حلقه رسید.