۰ نفر

۶ پروژه صنعت برق در آذربایجان‌غربی افتتاح شد

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۹:۳۳
کد خبر: 192160
۶ پروژه صنعت برق در آذربایجان‌غربی افتتاح شد

مدیرعامل برق منطقه‌ای آذربایجان گفت: با حضور وزیر نیرو در آذربایجان‌غربی، شش پروژه در صنعت برق استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

روشن میلانی در مراسم افتتاحیه پست 230 کیلو ولت گلمانخانه ارومیه که با حضور وزیر نیرو برگزار شد اظهار داشت: امروز شش پروژه صنعت برق با صرف هزینه 780 میلیون ریال در آذربایجان‌غربی افتتاح شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، وی با بیان این‌که با صرف یک هزار و 498 میلیارد ریال، بخش انتقال فوق توزیع در سال 95 افتتاح شده بود گفت: برای پست 230 کیلو ولت گلمانخانه، 470 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

میلانی با اشاره به این‌که افتتاح این پست سبب به حداقل رسیدن دغدغه‌ها در زمینه برق شده است افزود: بهره برداری از خط کابلی 132 کیلو ولت ارومیه با صرف 110 میلیون ریال، اتصال پست 132 کیلوولت مهاباد به رینگ 132 کیلوولت شبکه با صرف 70 میلیون ریال و بهره‌برداری از بی‌خط 132 کیلوولت پست مهاباد با صرف 50 میلیون ریال که تا به امروز به صورت شعاعی استفاده می‌شد، از جمله پروژه‌هایی افتتاح شده هستند.

وی با اشاره به جزئیات پروژه‌های افتتاحی آذربایجان‌غربی بیان کرد: بهره‌برداری از 3 بی‌خط 132 کیلوولت پست پیرانشهر و تقویت و بازسازی خط 132 کیلوولت تکمداره نقده- پیرانشهر به طول 10 کیلومتر با صرف هزینه 40 میلیون ریال از دیگر طرح‌های اجرایی هستند که امروز به دست وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل برق منطقه آذربایجان تصریح کرد: تقویت و بازسازی خط 132 کیلووات نقده- پیرانشهر از جمله پروژه‌های ویژه صنعت برق در منطقه آذربایجان است که با به بهره‌برداری رسیدن آن، توانستیم دغدغه بسیاری را در زمینه برق استان رفع کنیم.