۰ نفر

در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان؛

روحانی: دولت با جدیدت برای حل مشکلات تلاش می‌کند

۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۲۲:۲۴
کد خبر: 308406
روحانی: دولت با جدیدت برای حل مشکلات تلاش می‌کند

رئیس جمهور شامگاه چهارشنبه در دیدار مادر و خانواده معظم شهیدان رسول و منصور ملاعباسی، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را افتخاری برای مسئولان دانست و گفت: خانواده معظم شهدا مایه فخر ملت و عزت کشور هستند و ایثار و فداکاری آنان در راه دفاع از کشور و ملت ایران ماندگار خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، دعای پدران و مادران شهدا و خانواده ایثارگران را در پیشبرد بهتر برنامه ها موثر دانست و اظهار داشت: دولت و مسئولان نیز با جدیت در مسیر حل مشکلات کشور و بهبود زندگی مردم تلاش می کنند.

شهید رسول ملاعباسی سال ٥٩ در سن ١٩ سالگی در منطقه سرپل ذهاب و شهید منصور ملاعباسی در همان سال و در سن ٢٠ سالگی در اهواز به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

مرحوم حسن ملاعباسی پدر این دو شهید والامقام نیز در سال ٧٨ دعوت حق را لبیک گفته و به رحمت خدا پیوسته است.

مادر و خانواده شهیدان ملاعباسی، خاطراتی از سجایای اخلاقی شهیدان خود بیان کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهور و در این دیدار که رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، رییس جمهور با تقدیم لوح تقدیر از ایثار و فداکاری خانواده شهیدان ملاعباسی تجلیل کرد.

دیدار صمیمی روحانی با خانواده جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس

رییس‌ جمهور با حضور در منزل قاسم چنانی جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس با وی و خانواده‌اش در فضایی صمیمی دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در دیدار این جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس، گفت: جانبازان و همه کسانی که در راه دفاع از دین و وطن از خودگذشتگی کردند، اجر بزرگی نزد خداوند دارند.

رییس جمهور افزود: خانواده جانبازان و بویژه همسران جانبازان نیز که پا به پای آنان، سختی‌های جانبازی را متحمل می‌شوند، به اندازه همان جانباز و چه بسا بیشتر، نزد خدا اجر و در دنیا و آخرت، عزت دارند.

جانباز قاسم چنانی در سال 65 در منطقه شهرستان شوش، روی مین رفته و علاوه بر از دست دادن یک چشم خود هر دو پایش نیز از زانو قطع می‌شود.

در این دیدار که حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، رییس جمهور با اهداء لوح از ایثارگری و صبر و استقامت این جانباز و خانواده‌ ایشان تقدیر کرد.