۰ نفر

درحاشیه جلسه امروز هیات دولت مطرح شد:

قیمت گذاری گندم در انتظار تصمیم شورای اقتصاد

۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۳۴
کد خبر: 308286
قیمت گذاری گندم در انتظار تصمیم شورای اقتصاد

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۵ مهر) هیات دولت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، یکی از محیط بانان پارک ملی گلستان بامداد چهارشنبه در درگیری با شکارچیان غیرمجاز به شهادت رسید. عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت در جمع خبرنگاران در این باره گفت: متهم سابقه محکومیت داشته و پیش از این دستگیره شده بود و بر اساس اطلاعاتی که به دست رسیده به خراسان شمالی فرار کرده است و امیدواریم امروز دستگیر شود.

 کلانتری در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای حمایت از محیط بانان گفت:   در کمسیون قضایی مجلس حمایت از محیط بانان تصویب شد ولی هنوز به صحن مجلس نرفته است. در شرایط عادی محیط بان برای حفاظت از خود با محدودیت هایی رو به روست  و این مساله شکارچی ها را گستاخ کرده است.

به دنبال افزایش یارانه مطبوعات در نیمه دوم سال هستیم

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران از رایزنی برای افزایش یارانه مطبوعات در نیمه دوم سال خبر داد و گفت: یارانه مطبوعات در ۶ ماه اول امسال خوب نبود و به دنبال افزایش یارانه مطبوعات هستیم و دستورات خوبی در این زمینه توسط آقای نوبخت داده شده است.  وی در ادامه از پیگیری بیمه خبرنگاران خبر داد و گفت: اگر چه این مساله راهکار اصلی حل مشکلات نیست اما به عنوان مسکن می تواند دغدغه آنها را کاهش دهد.

صالحی در پاسخ به سوالی در خصوص کاغذ مطبوعات نیز گفت:  جلسه کارگروه کاغذ برگزار شده است و تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شده است.  جزییات آمار واردات کاغذ مورد بررسی قرار گرفته است تا بررسی شود چه میزان کاغذ وارد شده و در صورت عدم توزیع یا توزیع با قیمت گرانتر با این تخلف برخورد و در ثبت سفارش بازنگری می شود.

قیمت گذاری گندم در انتظار تصمیم شورای اقتصاد

محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی نیز در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در خصوص آخرین وضعیت قیمت گذاری گندم گفت: وزارت جهاد کشاورزی پیشنهاد خود را برای قیمت کشت پاییزه گندم ارائه کرده است و در انتظار تصمیم شورای اقتصاد هستیم. معاون اول رئیس جمهوری پیگیر این موضوع است تا هر چه سریعتر بررسی و اعلام شود.