۰ نفر

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

جزئیات بسته‌های حمایتی دولت از مردم هنوز نهایی نشده است

۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۷
کد خبر: 303471
جزئیات بسته‌های حمایتی دولت از مردم هنوز نهایی نشده است

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه هنوز جزئیات بسته‌های حمایتی دولت از مردم نهایی و مشخص نشده است از اعلام آمادگی معاونان و مدیران کل این وزارتخانه جهت اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی درباره جزئیات بسته‌های حمایتی دولت برای مردم گفت: در حال بررسی جزئیات بسته‌های حمایتی هستیم اما هنوز نهایی و مشخص نشده است. به محض تصویب نهایی جزئیات را به مردم اعلام می‌کنیم.

وی همچنین درباره قانون منع بکارگیری بازنشستگان و اجرای آن در وزارت رفاه اظهار کرد: به محض ابلاغ قانون با همه واحدهای تابعه مکاتبه کردیم تا نسبت به اجرای دقیق و فوری آن اقدام کنند تا بتوانیم از نیروهای تازه نفس استفاده کنیم.

بندپی با بیان اینکه معاونان و مدیران کل وزارتخانه جهت اجرای قانون اعلام آمادگی کرده‌اندگفت: دو معاون وزارت خانه آقایان مشیریان و کلانتری بازنشسته هستند و مشمول این قانون می‌شوند.

وی همچنین درباره شمولیت شرکت‌های زیرمجموعه تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از دیدگاه ما کارکنان شستا و شرکت‌های صندوق بازنشستگی کشوری مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان هستند.