۰ نفر

درنشست ویدئو کنفرانس دفترتوسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار مطرح شد :

تبیین برنامه‌های شش ماهه دوم سال ۹۷ در حوزه کارآفرینی سراسر کشور

۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۶:۰۲
کد خبر: 302896
تبیین برنامه‌های شش ماهه دوم سال ۹۷ در حوزه کارآفرینی سراسر کشور

همزمان با شروع سه ماهه سوم سال و آغاز مهرماه، نشست ویدئو کنفرانس دفترتوسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی با ادارات کل استانی سراسرکشور برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در این نشست که امروز سه شنبه سوم مهر در محل وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزارشد رحیم سرهنگی، مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار، علاوه بر تبیین برنامه های شش ماهه دوم سال ۹۷، به پرسش و پاسخ پیرامون برنامه های کاری گذشته، تطبیق و اصلاح برنامه ها و دریافت بازخوردهایی از سوی استانها پرداخت.
همچنین در این نشست موضوع استعدادیابی دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال و  راه اندازی کمپ دانش آموزی نوجوانان بررسی شد.  تهیه نگاشت اکوسیستم کارآفرینی استانها، برگزاری رویدادهای دورهمی کارآفرینی، راه اندازی کافه کارآفرینی، ایجاد مراکز مشاوره کارآفرینی، کانونهای کارآفرینی و برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر و ... ازجمله موضوعاتی است که در نشست های  بعدی درباره آن گفت و گو می شود  . گفتنی است دراین سلسله نشست ها مدیران ملی هر پروژه در دفتر توسعه کارآفرینی ، برنامه های خود را تشریح می کنند و به ابهامات مسئولان کارآفرینی استان های سراسر کشور در خصوص اجرای برنامه ها پاسخ می دهند.