۰ نفر

دولت برای ساماندهی اوضاع اقتصادی برنامه دارد

۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱
کد خبر: 299922
دولت برای ساماندهی اوضاع اقتصادی برنامه دارد

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: دولت برای اوضاع اقتصادی کنونی برنامه دارد که نتایج مثبت آن به زودی پدیدار می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، «پرویز فتاح» روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان لرستان اظهار داشت: اکنون وقت تسویه حساب سیاسی نیست چرا که دشمن جنگ اقتصادی راه انداخته و وحدت نیاز شرایط کنونی کشور است.

وی ادامه داد: اگر افرادی از دولت دلگیر هستند باید صبر انقلابی داشته باشند چرا که دولت وسط میدان است و باید اجازه داد کار خود را انجام دهد در غیر این صورت اگر دولت موفق نباشد، همه باخته ایم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با انتقاد از برخی بی برنامگی ها در خصوص فروش غیرکارشناسی سکه و دلار گفت: برخی برای 30 تا 50 میلیون ریال در زندان هستند در حالی که زندان ها باید از متخلفان سکه و ارز پر شود که رییس جمهوری و دولت برای برخورد با آنان به میدان آمده اند.

فتاح ادامه داد: باب برخورد با متخلفان در کشور گشوده شده و با پیش گامی دولت در این زمینه، همگرایی در سطح ملی بین مجلس و دولت به وجود آمده و بدون شک دوگانگی در این بخش وجود ندارد.

او با بیان اینکه در جمهوری اسلامی هر چیزی در جای خود قرار دارد، افزود: دشمنان رفتنی هستند و پرچم نظام اسلامی همیشه بالا است اما برخی مسوولان به این یقین نرسیده اند که باید بدانند این کشور اسلامی همواره سربلند و دشمنان آن نابودشدنی هستند.

رئیس کمیته امداد کشور ادامه داد: وحدت رویه ای که در گستره ملی ایجاد شده باید ادامه یابد و ما که تابع ولی امر مسلمین هستیم نباید متزلزل شویم چرا که پیروزی نهایی از آن ماست.

فتاح با اشاره به اینکه نظام اسلامی در اوج پیروزی است افزود: اگر تحریم دشمن 100 درصد شکست نخورده بود چرا ترامپ هر روز برای مذاکره به دکتر روحانی پیام می دهد، در حالی که درخواست مذاکره به علت ضعف است.

وی ادامه داد: مردم با نجابت، وفاداری و ایمان همواره همراه نظام بوده اند و شرایط اقتصادی امسال را تحمل کرده اند و برگزاری باشکوه راهپیمایی هر سال بیانگر حمایت آنان از نظام جمهوری اسلامی است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین افزود: برخی با فرافکنی کمپین «نه به کمیته امداد راه انداختند» و این طور در جامعه ترویج کردند که کمک های مردمی کمیته امداد به غزه ارسال می شود اما باید گفت این سخنان صحت ندارد.

فتاح بیان کرد: در لرستان صدای واحد شنیده ایم و این وحدت استان را به رهبری انتقال خواهیم داد.

وی با بیان اینکه افکار مدیریتی و آرای مختلف در گذشته به لرستان ضربه زده است، بیان کرد: مردم امسال در این شرایط نمره 20 گرفته اند و اکنون که درآمد دولت بهتر شده، تخصیص ها، حقوق کارمندان و اقشار کم درآمد بهبود خواهد یافت.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: همه مددجویان و پشت نوبتی های امداد می توانند وارد حلقه حمایتی این نهاد شوند و امسال نیز 130 هزار خانواده از حمایت امداد بهره مند شده اند و تا مهر ماه 300 هزار نفر زیرپوشش قرار می گیرند.