۰ نفر

چارترها خودسرانه قیمت‌ها را افزایش دادند

قول سازمان هواپیمایی برای تعدیل قیمت بلیت هواپیما

۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۲
کد خبر: 294823
قول سازمان هواپیمایی برای تعدیل قیمت بلیت هواپیما

رئیس کمیسیون عمران مجلس از قول وزیر راه و سازمان هواپیمایی کشوری برای تعدیل قیمت بلیت هواپیما خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت بلیت هواپیما در چند روز گذشته،گفت: به عنوان نماینده مردم طی نامه‌ای به عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی  در این باره تذکر دادم.

وی با بیان اینکه 50 درصد قیمت بلیت هواپیما ریالی و 50 درصد آن ارزی است، ادامه داد: ایرلاین‌ها در چند روز گذشته قیمت‌ها را بدون حساب و کتاب بالا افزایش دادند.

نماینده مردم جهرم در مجلس تصریح کرد: حتی برخی از ایرلاین‌ها قیمت بلیت هواپیما را بیش از 100 درصد افزایش دادند که این خلاف قانون است و باید جلوی این کار گرفته شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه امروز قدرت هواپیمایی در اختیار ایرلاین‌ها و چارتری‌ها قرار گرفته است، اضافه کرد: با توجه به اینکه محدودیت‌هایی به دلیل کمبود هواپیما در پروازها وجود دارد، ایرلاین‌ها و چارتری‌ها در چند وقت گذشته با افزایش تقاضاها اقدام به افزایش خودسرانه قیمت بلیت‌ کردند.

رضایی کوچی با اعلام اینکه به سازمان هواپیمایی کشوری نیز اعلام کرده‌ایم باید برای قیمت بلیت‌ها سقفی تعیین شود، افزود: وزیر راه و سازمان هواپیمایی کشور قول داد در ظرف چند روز آینده قیمت بلیت هواپیماها را تعدیل کنند.