۰ نفر

یک نماینده: مذاکره با آمریکا دردی از مشکلات کشور را درمان نمی‌کند

۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۷:۴۴
کد خبر: 291049
 یک نماینده: مذاکره با آمریکا دردی از مشکلات کشور را درمان نمی‌کند

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره با آمریکا دردی از مشکلات کشور را درمان نمی‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سیدحسن حسینی‌شاهرودی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های دولت برای ساماندهی وضعیت اقتصادی و معیشتی، گفت: تصمیمات مهمی در جلسات سران قوا برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی اتخاذ شده که می‌تواند در آرامش‌بخشی به بازار مؤثر باشد.

وی با اشاره به برنامه‌ها و تصمیمات نشست‌های سران قوا برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور، اظهارداشت: مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس به طور جدی پیگیر حل مشکلات اقتصادی کشور هستند. به هر حال عده‌ای سودجو از نابسامانی‌ها و سوء‌مدیریت‌های بازار ارز سوء‌استفاده کردند که منجر به افزایش بی‌رویه قیمت‌ها شد، اما در نهایت با همدلی همه مسئولان در قوای سه‌‌گانه این مشکلات رفع خواهد شد.

نماینده مردم شاهرود در مجلس در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر اینکه حل مشکلات اقتصادی کشور در گروی مذاکره با آمریکاست، گفت: ما یک بار تجربه جدی مذاکره با آمریکایی‌ها در موضوع برجام را داریم و امروز نتیجه آن را دیدیم. تضمینی وجود ندارد که این دولت در مذاکره خُلف وعده نکند.

حسینی‌ شاهرودی با بیان اینکه باید برای حل مشکلات اقتصادی کشور از ظرفیت‌‌های داخلی و نیروی کار جوان برای شکوفایی اقتصاد کشور بهره ببریم، افزود: امروز کشور از نیروی جوان و ظرفیت‌های بالقوه‌ای برخوردار است که باید این ظرفیت‌ها با تدابیر مسئولان، بالفعل شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان با تأکید بر اینکه مذاکره با آمریکا دردی از مشکلات کشور درمان نمی‌کند، خاطرنشان کرد: بخش اعظم مشکلات اقتصادی کشور ریشه داخلی دارد که با مدیریت و تدبیر صحیح، ساماندهی خواهد شد.