۰ نفر

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با اقتصادآنلاین:

مسئولانی که مدیریت بحران ندارند برکنار شوند/ ضرورت برخورد جدی با مفسدان اقتصادی

۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲
کد خبر: 289029
مسئولانی که مدیریت بحران ندارند برکنار شوند/ ضرورت برخورد جدی با مفسدان اقتصادی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد مسئولانی که در شرایط فعلی نمی‌توانند مدیریت بحران داشته باشند، باید کنار بروند.

اقتصادآنلاین – المیرا اکرمی؛ کاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین در مورد وضعیت اقتصادی کشور و تغییر تیم اقتصادی دولت گفت: اگر بخواهیم در شرایط فعلی کشور را درست بچرخانیم باید مدیریت بحران داشته باشیم و هر مسئولی که نمی تواند در مدیریت بحران، مدیریت کند باید کنار برود و در این زمینه باید رودروبایستی ها کنار گذاشته شود.

وی در ادامه افزود: فرقی نمی کند که کم کاری و تخلف از سوی چه کسی باشد و باید با متخلفان و مفسدان چه نماینده مجلس، چه مسئولان قوه قضاییه و چه مسئولان دولتی برخورد جدی شود.

دلخوش اباتری با تاکید بر ضرورت برخورد با محتکران اظهار داشت: با تعارف و تو بمیر و من بمیرم مشکلی حل نمی شود، زیرا نتیجه رودروایسی به فساد افتادن است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه برخی در این شرایط به دنبال رانت هستند، گفت: باید در وهله نخست با کسانی که به دنبال ایجاد رانت هستند برخورد کرد و سرمنشا آنها را نابود کرد و در نهایت کاری نکنیم که در جامعه بین خوب و بد فرقی وجود نداشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پرداخت دلار 4200 تومانی به برخی افراد گفت: اعلام نشدن کامل فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی  خلاف است و اشکال دارد و باید هر چه سریع تر این لیست کامل منتشر شود.