۰ نفر

فرهنگ مهارت آموزی در جامعه ترویج شود

ربیعی: ارائه تسهیلات کم‌بهره به فعالان عرصه تولید در بخش روستایی/ تقویت کانون‌های توسعه در بخش روستایی

۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۴
کد خبر: 286347
ربیعی: ارائه تسهیلات کم‌بهره به فعالان عرصه تولید در بخش روستایی/ تقویت کانون‌های توسعه در بخش روستایی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه از فعالان عرصه تولید به خصوص در بخش روستایی و عشایری حمایت می‌کند و آمادگی دارد با ارائه تسهیلات کم‌بهره کمک حال این قشر تلاشگر و خدوم جامعه باشد.

علی ربیعی اظهار کرد: باید فرهنگ مهارت آموزی در جامعه به خصوص در بین قشر جوان و خانواده‌ها ترویج شود و با راهکارهای لازم کوشش شود در کنار تحصیل به مهارت آموزی و ترویج این فرهنگ در جامعه توجه شود.به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی تقویت کانون‌های توسعه را در راستای اشتغال و رونق اقتصادی در جوامع شهری و روستایی یک ضرورت برشمرد و بر تلاش مضاعف مسئولان ذیربط و همراهی مردم در تحقق این امر تأکید کرد.

در مراسم آغاز عملیات اجرایی خانه امید شهرستان اهر، بر لزوم رسیدگی به معیشت و رفاه و درمان قشر بازنشسته و مستمری‌بگیر تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که با آغاز به کار این مجتمع رفاهی، شاهد ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی به این قشر زحمتکش جامعه در منطقه باشیم.

 ربیعی اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و درخواست مسئولان شهرستان اهر و توجه به سیاست این وزارتخانه در جهت تأمین و تقویت زیرساخت‌های درمانی، درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان به تجهیزات و امکانات جدید جهت ارائه خدمات مطلوب به افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی مجهز می شود.

وی گفت: علیرغم اینکه این شهرستان استحقاق ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی را در جهت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به شهرستان و شهرهای همجوار دارد. متأسفانه کمبود اعتبارات لازم باعث شده تا ایجاد بیمارستان دراین شهرستان و سایر مناطق مورد نیاز عملاً محقق نشود.

در پایان این مراسم که با حضور وزیر تعاون، رئیس سازمان بازنشستگی کشوری، استاندار آذربایجان شرقی و مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ عملیات اجرایی خانه امید بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در زمینی به مساحت 1270 متر مربع در محل پارک فرهنگیان اهر به زمین زده شد.