۰ نفر

ربیعی: ایرانی‌ها از تحریم سرافراز بیرون می‌آیند

۷ تیر ۱۳۹۷، ۲۱:۴۴
کد خبر: 281745
ربیعی: ایرانی‌ها از تحریم سرافراز بیرون می‌آیند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به ترامپ، گفت: ایران با سایر کشورهایی که می شناسید متفاوت است و ایمان داریم ایرانی ها از تحریم ها سرافراز بیرون می آیند.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، علی ربیعی در آیین افتتاح کارخانه تولید خمیر کاغذ از ضایعات کشاورزی در علی آباد کتول، از تحریم های جدید علیه ایران به عنوان فرصت نام برد و گفت: با دانش مهندسان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، تدبیر دولت، امید مردم و با حمایت از کالای ایرانی، به خودکفایی می رسیم و تحریم را شکست خواهیم داد.

وی افزود: ترامپ می‌تواند ما را تحریم کند اما نمی‌تواند امید و تلاش کارگران ایرانی را از ما بگیرد و ما از کاه تحریم‌های ترامپ کوهی از مقاومت می سازیم.

ربیعی ادامه داد: تحریم ها به عنوان فرصت بزرگ برای ایران تلقی می شود و امروز می بینیم که از کاه و ضایعات کشاورزی ماده اولیه تولید کاغذ تولید کرده ایم در حالی که تاکنون آن را وارد می کردیم.

وی با بیان این که تمام عملیات طراحی و ساخت ماشین آلات این کارخانه در ایران انجام شده است، خاطرنشان کرد: از کاه گندم و ضایعات کشاورزی گلستان در مرحله نخست 60 تن ماده اولیه کاغذ تولید می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: به طور قطع و یقین با شکست تحریم ها با بازارهای 400 میلیونی منطقه روبرو می شویم و قوت اقتصادی می سازیم و بعدها ترامپ را نقد می کنیم.

ربیعی با تاکید بر این که جلوی تحریم ها می ایستیم و با حمایت از معیشت مردم، اجازه نمی دهیم تحریم ها اخلالی ایجاد کنند، تصریح کرد: ترامپ با تحریم های ایران، هدف اجتماعی را دنبال می کند و ما همبستگی اجتماعی را به جهان نشان می دهیم.