۰ نفر

افزایش ١۴درصدی حقوق مستمری بگیران در اردیبهشت ماه

۳۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۳۹
کد خبر: 265534
افزایش ١۴درصدی حقوق مستمری بگیران در اردیبهشت ماه

رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش 14 درصدی حقوق مستمری بگیران از اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در آیین تودیع و معارفه «زهرا امینی» مدیرکل بهزیستی استان مرکزی، گفت: افزایش 14 درصدی حقوق مستمری بگیران در سال 97 در نظر گرفته شده که از اردیبهشت سال جاری عملیاتی خواهد شد.

وی از اجرای طرح‌های پیشگیری در بخش‌های سوء مصرف مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: تلاش برای کاهش طلاق و مقابله با آسیب‌های اجتماعی با جدیت در دستور کار است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور از ارائه آموزش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق، افزایش مهارت‌های زندگی، فرزندپروری و توانمندسازی مددجویان خبر داد و افزود: 150 اورژانس اجتماعی در سطح کشور برای کاهش آسیب‌ها راه‌اندازی شده است، همچنین جلوگیری از آسیب‌ها و کمک به افرادی که در معرض خطر هستند، از برنامه‌های اورژانس اجتماعی است.

محسنی بندپی، جامع ترین و کامل ترین لایحه از دولت به مجلس را لایحه حمایت از افراد معلول عنوان کرد.

در ادامه، «علی آقا زاده» استاندار استان مرکزی در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات مدیر کل و پرسنل بهزیستی کشور، اذعان کرد: خدمت در جمهوری اسلامی ایران و نظام اسلامی یک فرصت استثنایی و بسیار سازنده است که هر کسی این افتخار نائل نمی‌شود.

«زهرا امینی» مدیرکل جدید بهزیستی استان مرکزی، هدف بهزیستی را ارتقای سطح رفاه اجتماعی و معیشت قشر محروم و آسیب دیده جامعه عنوان کرد و یادآور شد: امیدوارم با جلسات هم اندیشی که در آینده برگزار می کنیم و با تکیه بر مشارکت های مردمی این نگرانی ها را کاهش دهیم.