۰ نفر

علی لاریجانی:

لازمه تحول در تولید ملی رفع اشکالات موجود است/ معاون پارلمانی رییس جمهور پیگیر موضوع باشد

۱۹ فروردین ۱۳۹۷، ۹:۳۷
کد خبر: 262588
لازمه تحول در تولید ملی رفع اشکالات موجود است/ معاون پارلمانی رییس جمهور پیگیر موضوع باشد

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی باید مبنای بررسی‌ها و کار دولت قرار بگیرد، گفت: معاون رئیس جمهور پیگیر این موضوع باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصاد آنلاین، علی لاریجانی در نشست علنی امروز مجلس درخصوص گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی درباره اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار اظهار داشت: با توجه به شعار سال 97 مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، کمیسیون ویژه همه جوانب را به صورت یکپارچه جمع بندی کرده و ظرف دو سه هفته آینده گزارش تکمیلی را به مجلس ارائه دهد.

وی در ادامه افزود: کمیسیون‌های تخصصی دیگر مجلس هم براساس بررسی‌های انجام شده نظر خود را به کمیسیون ویژه ارائه دهند.

لاریجانی با اشاره به اینکه گزارش مذکور از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: این گزارش نشان داد برخی اقداماتی که باید انجام می گرفت، عملیاتی نشده است کما اینکه نماینده دولت در اظهارات خود اشاره کوتاهی به آنها کرد.

رییس مجلس با تاکید بر اینکه مسئله مذکور را باید جدی گرفت، عنوان کرد: اگر قرار به تحول در حوزه تولیدات ملی کشور باشد، اشکالات باید مرتفع شود، از این رو بهتر است جناب امیری معاون رئیس جمهور پیگیر موضوع باشد، به ویژه اینکه سال جدید به عنوان سال حمایت از تولید ملی نامگذاری شده است.

لاریجانی در پایان تاکید کرد: گزارش کمیسیون ویژه باید مبنای بررسی‌ها قرار بگیرد و اشکالات مرتفع شود تا در جلسه بعد که گزارش نهایی ارائه می شود، شاهد تحولی در امور باشیم.