۰ نفر

رییس کمیسیون عمران مجلس در گفت‌و‌گو با اقتصاد آنلاین :

بدون وزیر راه ماندن، در نوروز مشکل‌ساز است/ عید فرصت خوبی برای محک زدن عملکرد آخوندی است

۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۲۵
کد خبر: 257366
 بدون وزیر راه ماندن، در نوروز مشکل‌ساز است/ عید فرصت خوبی برای محک زدن عملکرد آخوندی است

رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در تعطیلات نوروز بخش عمده ای از کارها و امور بر عهده وزارت راه و شهرسازی است، گفت: با توجه به این موضوع شاید بهتر بود که استیضاح عباس آخوندی بعد از تعطیلات نوروز برگزار میشد تا در صورت عدم رای اعتماد احتمالی مجلس، وزارت راه و شهرسازی در ایام عید بدون وزیر نمی ماند.

اقتصاد آنلاین- المیرا اکرمی؛ محمدرضا رضایی کوچی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی اقتصاد آنلاین اظهار داشت: البته با اعلام هیئت رییسه مجلس، استیضاح وزیر راه و شهرسازی در دستور کار این هفته صحن علنی مجلس قرار دارد و بنابراین اگر مجلس رای عدم اعتماد به آخوندی بدهد، وزارت راه و شهرسازی در ایام عید، بدون وزیر می ماند.

رضایی کوچی با اشاره به اینکه در تعطیلات عید نوروز میزان سفرهای نوروزی افزایش می یابد و بنابراین قسمت عمده ای از حجم کارها بر عهده وزارت راه و شهرسازی است، گفت: عمده بار سفرهای نوروزی بر دوش وزارت راه و شهرسازی است و مدیریت حوزه فوق العاده گسترده حمل و نقل ریلی، جاده ای و هوایی و خدمات بین راهی بر عهده این وزارتخانه است و طبیعی است که در این ایام، نباید وزارت راه و شهرسازی  بی وزیر باشند.

وی در ادامه افزود: چنانچه وزارتخانه مهمی مانند راه و شهرسازی در ایام پرکار تعطیلات نوروز بدون وزیر باشد، مشکل زا شده و انجام کارها دشوار می شود و بنابراین اگر استیضاح آخوندی بعد از عید برگزار میشد، بهتر بود.

رییس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: علاوه بر این، ایام عید نوروز فرصت خوبی است که بار دیگر نمایندگان مجلس، عملکرد وزیر راه و شهرسازی را محک زده و مورد ارزیابی قرار دهند و شاید اینگونه استیضاح در فضای مناسب تری انجام شود.